Vet ikke hvor jeg skal gjøre av følelsene mine..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg vil liksom komme inn hit,hvor jeg hører hjemme om denne spiren klorer seg fast der inne:Heartred
Jeg er 3+4 idag, og om akkurat en uke er jeg der hvor jeg begynte å blø forrige gang (kjemisk)...
Jeg er så redd for at det samme skal skje igjen,og jeg analyserer alle murringer,stikkinger og "vondter" jeg måtte oppeve i magen...
Har murringer idag,og er så redd for at de skal ta seg opp.. Har IKM på tirsdag...
Jeg vil så gjerne slappe av og nyte det som har skjedd inni magen men avstanden fra glede til sorg er så utrolig liten og jeg kommer til å bli knust om dette skjer igjen...

Huff... er så vanskelig tid...
 
Jeg har ikke opplevd kjemisk, det og alle andre typer aborter må være utrolig vondt - men jeg tror jeg forstår følelsene dine. Jeg er også veldig redd, vi har prøvd veldig lenge og skulle egentlig i gang med prøverør nå, så det føles veldig rart at vi plutselig klarte det selv. Tør derfor ikke helt å tro at det er sant, og er red for at egget bare er innom i noen uker.

Samtidig må jeg glede meg litt, har sjekka termindato feks. Jeg tror jeg blir like lei meg uansett hvis dette ikke går bra, og man får jo dessverre ikke gjort noe til eller fra selv uansett.
 
Jeg har ikke opplevd kjemisk, det og alle andre typer aborter må være utrolig vondt - men jeg tror jeg forstår følelsene dine. Jeg er også veldig redd, vi har prøvd veldig lenge og skulle egentlig i gang med prøverør nå, så det føles veldig rart at vi plutselig klarte det selv. Tør derfor ikke helt å tro at det er sant, og er red for at egget bare er innom i noen uker.

Samtidig må jeg glede meg litt, har sjekka termindato feks. Jeg tror jeg blir like lei meg uansett hvis dette ikke går bra, og man får jo dessverre ikke gjort noe til eller fra selv uansett.
Nei det er helt sant... at man ikke kan gjorde noe aktivt selv for å forhindre noe.. Skjer det så skjer det... DET er jo egentlig en liten trøst....
For man kan ikke gjøre noe annet enn å ta vare på seg selv og leve...
Godt å få lufte seg litt !

Og gratulerer så mye med spiren i magen :D
 
Nei det er helt sant... at man ikke kan gjorde noe aktivt selv for å forhindre noe.. Skjer det så skjer det... DET er jo egentlig en liten trøst....
For man kan ikke gjøre noe annet enn å ta vare på seg selv og leve...
Godt å få lufte seg litt !

Og gratulerer så mye med spiren i magen :D

Ja, det er egentlig en litt ironisk trøst - skjer det så skjer det. Husker jeg var utrolig flink til å tenke slik i forrige svangerskap, jeg er mer stressa nå. Håper du klarer å glede deg litt, og så er det uansett godt å lufte litt vonde følelser. Graviditet kan være følelsesmessig tøft!
 
Ja, det er egentlig en litt ironisk trøst - skjer det så skjer det. Husker jeg var utrolig flink til å tenke slik i forrige svangerskap, jeg er mer stressa nå. Håper du klarer å glede deg litt, og så er det uansett godt å lufte litt vonde følelser. Graviditet kan være følelsesmessig tøft!
Ja,jeg er bare såvidt begynt og jeg er allerede sliten.. hehe.. men vi får bare prøve å holde tankene og psyken relativt positiv sånn at vi får roen littegrann i vertfall.. :Heartred
 
Back
Topp