Vet ikke hva jeg skal gjøre

Sengepolka: BF står for BarneFaren..

Og proudmommy: Det må DU velge selv. Det er INGEN i hele verden som kan tvinge deg til å gjøre noen ting som helst!
Jeg holdt litt på med en kar for noen år siden, og fikk en kjemisk graviditet (bare positiv i to dager) og han trua meg med histen og pisten og mente jeg skulle ta abort. Jeg VET at jeg hadde beholdt om jeg virkelig var gravid den gangen!
Så følg magefølelsen din!
klem

ORIGINAL: honning84

BF står for BarneFar[:)]

Å herregud.... burde jeg egentlig ha skjønt...

Nå følte jeg meg skikkelig blond kjenner jeg... hehe

Nicket ditt "proudmommy" sier vel sitt!!
Så lenge du ønsker dette barnet så blås i hva alle andre mener, det er ingen andre enn deg selv som skal leve med det valget du tar.. Og er bf så dust at han velger og ikke han noe med barnet og gjøre så er det hans dumhet!
Håper virkelig at dere finner ut av dette men om det ikke går så ikke la deg presse, gjør hva du selv vil...

Huff, for en trist situasjon [:(] Dette er jo, som de andre sier din avgjørelse, du må kjenne hva som er rett i forhold til din livssituasjon!! Har du muligheten til å kontakta Amathea?

http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1003

Lykke til med valget, skjønner at du har det fryktelig tøft!!

signerer det de andre har skrevet.
Gjør det du føler for. ikke la deg presse til noe du ikke vil. Det e rdu som skal stå for den avgjørelsen du tar ikke barnefaren. Det er synd han vil du skal ta abort. Men det virker som det er litt lett for menn å bare si det når de "angrer" seg.

Back
Topp