Vet du...

HEHE[:D], ja hva hadde man da trengt forumet til!?!? Hehe, ja det skulle vært
så enkelt pebbles[:D] Men hvis vi ser på det sånn at man må prøve litt liksom, -ja, da blir man sikker
ENDA MERE (hvis det er mulig da...) takknemmelig for det man får om 9 månender[:D][:D][:D]

Ellers da, bra med deg???

Skulle vel ha ordnet tickeren min å jeg da, hvis jeg har 27 eller 28 dagers syklus nå, (samt var
jeg litt forsinka sist..),men tror den får stå slik så lenge jeg.... Tenkte nemlig at jeg snart skulle
lage sånn i vente på babyfødsel ticker, skjønner du[;)]

He he, ja da er det ingen vits å forandre tickern nå Sollise, når du må forandre den om et par uker allikevel! Bra du er optimist, det gjør at andre bevarer håpet også! Tror du har rett i at denne prøvetiden gjør at man blir enda mer lykkelig den dagen man tester positivt! Kom plutselig på noe: ei så positiv jente som deg Sollise bør få en positiv test også!

blir det ikke 27 dager hvis du regner 20. som førtste dag og 28 dager hvis du regner 21. som første dag?

Tusen takk, pebbles[:)] Håper på positiv for deg også, skal du vite...

Jeg får regne dager jeg..........[8|][:D]

Hei lisa79.

Jeg spottet litt 20. august.... Derfor lurte jeg på om det da skal regnes som 1. dag i syklusen[8|]hmmmm....

Litt forvirra her... Men uansett, det blir 27 eller 28 dager da[:D] Da er det bare å hoppe til sengs neste uke[;)]

Back
Topp