Vet du når babyen ble unnfanget?

Nesten... Var hos legen torsdag 9.april og ul viste at eggløsning kunne skje når som helst og ble anbefalt masse sex frem til mandagen. Så 10/11/12.april for min del :)
 
Jeg vet at jeg hadde el 13. April. Vi hadde sex et par ganger i helga før, så en av de
 
Jeg hadde el mellom 8 og 9 april. Hadde mase sex noen dager før og på dagen jeg fikk positiv EL test og et par dager etter.
 
Rundt 7.april påstår denne appen på tlf min :p Men har aldri testet om den har rett.
 
7 eller 8. april ;-)
 
Aksjer ble lagt en første dag med pos EL test, den 14 april ^^ hadde positiv dagen etterpå også, og så negativ den 16, men ikke flere aksjer :)
 
Aksjer på lagt inn søndag 19 april, fikk max på cbfm mandag 20 april. :) men ingen flere aksjer ble lagt ^^
 
Hadde første dag i mens 26.mars å sikker periode 2april å hadde kveldshygge med gubben på hytta, trivsel i påsken vet dere☺️ sikker på at da skjedde det! For hadde eggløsning 9april! Å brukt bestandig kondom utenfor "usikker" periode!
 
Her skjedde da natt t 18.april. Da sveiv oss ikkje ein gong at da sku bli ei spira av da :p
Huske eg la merke t veldig vonde eggløysingssmerter dei to førstkommande dagane etterpå...
 
28 april
 
Absolutt! Frysebaby(er) her så vet nøyaktig dato for befruktning :D Det var utpå dagen den 20. februar.
 
Back
Topp