B
*BV addict*
Guest
men jeg har så liten tid på å bestemme meg og må bare dele tankegangen min med dere og høre hva dere tenker i forhold til det jeg tenker!! er vaksinering i morgen her jeg bor og jeg aner ikke! *panikk*
"perr dags dato er det mange som har hatt influensaen og mange som har den.
og dø skal mye til om man ikke har en underliggende sykdom.
men det er ventet mange alvorlige bivirkninger av vaksinen og der har man ingen garranti. der spiller det ingen rolle om du er i risikogruppe eller ei, du kan like mye få en alvorlig bivirkning som alle andre.
de fleste som har tatt vaksinen har det gått helt fint med, men man vet jo ikke hva en slik vaksine vil ha å si på sikt(flere mnd, flere år). skummelt å gi den til jentene mine på 3 år og andre på 10 mnd"
"perr dags dato er det mange som har hatt influensaen og mange som har den.
og dø skal mye til om man ikke har en underliggende sykdom.
men det er ventet mange alvorlige bivirkninger av vaksinen og der har man ingen garranti. der spiller det ingen rolle om du er i risikogruppe eller ei, du kan like mye få en alvorlig bivirkning som alle andre.
de fleste som har tatt vaksinen har det gått helt fint med, men man vet jo ikke hva en slik vaksine vil ha å si på sikt(flere mnd, flere år). skummelt å gi den til jentene mine på 3 år og andre på 10 mnd"