Vet dere om???

jannikesprofil

Glad i forumet
det er mulig å finne ut hvor langt man er på vei på ul før uke 18-20?Eller er det kun da de kan finne det ut?
kanskje et dumt spørsmål men eg spør no..[;)]

ved en tidlig ultralyd hvis det er usikkert hvor langt du er på vei[:D]

Jeg fikk time til ul i uke 9 siden jeg var usikker på termin og da sa han hvilken uke jeg var i og på ul i uke 19 ble jeg flyttet en dag bare [:)]

Jeg visste ikek  hvor langt jeg var på vei, så jeg ble henvist til UL for å fastsette ca termin. Og fant da ut at jeg var ni uker på vei. Be om det du også, hvis du er usikker...

Datoen jeg fikk for den første UL stemte med den jeg fikk på ordinær UL

ORIGINAL: nina

ved en tidlig ultralyd hvis det er usikkert hvor langt du er på vei[:D]

eh altså problemet mitt er at jeg selv tror jeg er litt over 10 uker på vei mens legen min tror jeg er en plass mellom 12 og 13 uker.Så derfor kunne eg tenkt meg å dradd på ultralyd for å finne det ut eksakt,men noen venner av meg sier de ikke klarer å finne det ut ordentlig før i mellom uke 18-20.
Så derfor sitter eg her som et ?

ORIGINAL: ~lill~

Jeg visste ikek  hvor langt jeg var på vei, så jeg ble henvist til UL for å fastsette ca termin. Og fant da ut at jeg var ni uker på vei. Be om det du også, hvis du er usikker...

Datoen jeg fikk for den første UL stemte med den jeg fikk på ordinær UL

ok men kanskje eg skal bestille meg time litt før da så eg veit mer.E så nysgjerrig klarer ikkje vente..

Back
Topp