Vet dere om noen sider der..

FrkLisaMari

Forelsket i forumet
... de har ringetoner som spilles av istede for '' duuut, duuut,duuut ''  når noen ringer?  Altså, den som ringer deg hører sangen, ikke du.  Om dere forstår.

Inpoc hadde i fjor, men fant ikke det der lenger.

... de har ringetoner som spilles av istede for '' duuut, duuut,duuut '' når noen ringer? Altså, den som ringer deg hører sangen, ikke du. Om dere forstår.

Inpoc hadde i fjor, men fant ikke det der lenger.

har isje peiling eg, men forstod ka du meinte, men e d vits å bruke penger på sånt då? :)

Jeg kobler bare mobilen opp mot pc'n og legger over de sangene jeg vil ha[;)]

Patience:  Hvordan får du dem som oppringnings tone da?  Mener ikke ringetone, men at de som ringer deg hører sangen istedefor ''duuut    duuuut''

Jeg kobler bare mobilen opp mot pc'n og legger over de sangene jeg vil ha

du fekk med deg at d isje var ringelyder hu ville ha, men sanger i telefonen i stede for pipetone.
f.eks. viss eg ringer til deg, så høyre eg ein sang i stede for, duuut... duut.., fram til du tar den:)

ORIGINAL: AlexandraB

Jeg kobler bare mobilen opp mot pc'n og legger over de sangene jeg vil ha

du fekk med deg at d isje var ringelyder hu ville ha, men sanger i telefonen i stede for pipetone.
f.eks. viss eg ringer til deg, så høyre eg ein sang i stede for, duuut... duut.., fram til du tar den:)

Riktig :P   Hadde det ifjor, men plutselig forsvant den

Riktig :P Hadde det ifjor, men plutselig forsvant den

ka du treng den for då? tilfredstille vennene dine?[;)]

Jepp, de er så kravstore... Hehe, neida. Synes bare det er artig :P  Er liksom ikke alle som har det så :P 

Jepp, de er så kravstore... Hehe, neida. Synes bare det er artig :P Er liksom ikke alle som har det så :P

hehe. synst du burde slenge inn ein barnesang eller någe sånt då. du kan sje sei någe sjøl eller? sånn som er vanlig å ha på telefonsvarer, at du begynner å snakke sånn at folk trur du har tatt mobilen.

Kan ikke si noe der det sier ''duut  duuut'' :P  Sist hadde jeg en eller annen populær sang jeg ikke husker helt nå, å da jeg fikset den var eksen sur på meg å jeg svarte ikke når han ringte ( Var på jobb )  så han haaater den sangen. hahaha

hehe, er jo forståligt.

Back
Topp