Jupp Lundring! Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt Men må bare vite før jul også.Lundring? Eneste jeg har sett som har den prisen betaler det samme om en uke!!
Men her som jeg har sett, kan jeg få ul ned til 8-900kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp Lundring! Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt Men må bare vite før jul også.Lundring? Eneste jeg har sett som har den prisen betaler det samme om en uke!!
Men her som jeg har sett, kan jeg få ul ned til 8-900kr
Jeg har jo trodd hele veien at siden JEG er så heldig å være gravid så må det jo være noe galt Gruer meg veldig til fredagen.Jupp Lundring! Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt Men må bare vite før jul også.
Det kommer til å gå sååå fint!! <3 jeg skal på tirsdag. Mest sannsynlig er det ingenting galt, og du kan kose deg videre i jula <3Jupp Lundring! Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt Men må bare vite før jul også.
Takk jeg håper det går bra Bare å krysse fingrene Veldig lyst til å vite kjønn også.. (håper på gutt) Føler jeg er guttemammaDet kommer til å gå sååå fint!! <3 jeg skal på tirsdag. Mest sannsynlig er det ingenting galt, og du kan kose deg videre i jula <3
Spennendeskal til Lundring på torsdag er da 13+6 . håper å få vite kjønnet da
Gutter er fantastiske <3 har en gutt nå på straks 4, og det er virkelig spesielt! Jeg håper dog på en jente denne gangen, men jeg blir lykkelig uansett <3Takk jeg håper det går bra Bare å krysse fingrene Veldig lyst til å vite kjønn også.. (håper på gutt) Føler jeg er guttemamma
Jeg har en gutt på 14 Tror han også håper det er en liten gutt Skateboard er livet hans, så han ser etter skate klær til babyerGutter er fantastiske <3 har en gutt nå på straks 4, og det er virkelig spesielt! Jeg håper dog på en jente denne gangen, men jeg blir lykkelig uansett <3
GratulererUltralyd idag og han mente med 95%sikkerhet at det er en gutt i magen. [emoji170][emoji170][emoji170]
GratulererUltralyd idag og han mente med 95%sikkerhet at det er en gutt i magen. [emoji170][emoji170][emoji170]
Gutter er drit kule hahaGutter er fantastiske <3 har en gutt nå på straks 4, og det er virkelig spesielt! Jeg håper dog på en jente denne gangen, men jeg blir lykkelig uansett <3
Digger (!!!) å ha gutt faktisk! sånn skikkelig! Så jeg har lyst på en gutt til også (om jeg orker å gå gravid igjen..)Gutter er drit kule haha
Har 3 stk
Håper på en jente nå, men holder ikke pusten. Og vet jeg blir glad om det er en gutt også