Vet dere kjønn?

Lundring? Eneste jeg har sett som har den prisen :) betaler det samme om en uke!!

Men her som jeg har sett, kan jeg få ul ned til 8-900kr :)
Jupp Lundring! :) Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt :( Men må bare vite før jul også.

Jupp Lundring! :) Gruer og gleder meg! Er så redd det er noe galt :( Men må bare vite før jul også.
Jeg har jo trodd hele veien at siden JEG er så heldig å være gravid så må det jo være noe galt :nailbiting: Gruer meg veldig til fredagen.

Nei håpet, og finne det ut i dag.
Men Lille var litt vanskelig :p
Får håpe jeg ser det på oul eller at dem sier det før Mannen rekker, og si at han ikke vil vite det :D Jeg skal nemlig ikke hjelpe han med, og si i fra en 3.gang ;)

Det kommer til å gå sååå fint!! <3 jeg skal på tirsdag. Mest sannsynlig er det ingenting galt, og du kan kose deg videre i jula <3
Takk jeg håper det går bra :) Bare å krysse fingrene :) Veldig lyst til å vite kjønn også.. (håper på gutt) :hilarious: Føler jeg er guttemamma :hilarious:

Takk jeg håper det går bra :) Bare å krysse fingrene :) Veldig lyst til å vite kjønn også.. (håper på gutt) :hilarious: Føler jeg er guttemamma :hilarious:
Gutter er fantastiske <3 har en gutt nå på straks 4, og det er virkelig spesielt! Jeg håper dog på en jente denne gangen, men jeg blir lykkelig uansett <3

Gutter er fantastiske <3 har en gutt nå på straks 4, og det er virkelig spesielt! Jeg håper dog på en jente denne gangen, men jeg blir lykkelig uansett <3
Jeg har en gutt på 14 :) Tror han også håper det er en liten gutt :) Skateboard er livet hans, så han ser etter skate klær til babyer :hilarious:

Gutter er drit kule haha
Har 3 stk
Håper på en jente nå, men holder ikke pusten. Og vet jeg blir glad om det er en gutt også

Gutter er drit kule haha
Har 3 stk
Håper på en jente nå, men holder ikke pusten. Og vet jeg blir glad om det er en gutt også
Digger (!!!) å ha gutt faktisk! :D sånn skikkelig! Så jeg har lyst på en gutt til også (om jeg orker å gå gravid igjen..)

Så koselig med alle som har fått vite kjønn[emoji7] Håper vi kan få en pekepinn neste uke på ul!

Nei, ikke enda. Var på ul 14+0 men ble så satt ut av legen at jeg glemte å spørre om hun ikke kunne gjette på kjønn. Så får belage meg på å vente til OUL om 22 dager. :p

Back
Topp