Vet dere kjønn?

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Hei:) Noen som har vært på tidlig ultralyd og fått vite kjønn? Venter nummer to og er enda mer spent nå, enn forrige gang:Heartred Får muligens vite hva som bor i magen den 20.

Har OUL 24 januar, i uke 21. Såååå lenge til. Og døøør etter å vite hva det er :D

Har OUL 24 januar, i uke 21. Såååå lenge til. Og døøør etter å vite hva det er :D
:) Jeg håper så innmari at han ser hva det er på fredag :wideyed: Kjedelig med bare nøytrale klær :) Lyst til å finne navn osv.. her har vi hverken gutte eller jentenavn vi liker :rolleyes:

Håper noen skal røpe seg i dag da mannen ikke vil vite, men jeg vil. Og vi skal på 3. TUL sammen i ettermiddag :p
Mannen min sier aldri noe så jeg tenkte at jeg ikke skulle snakke for han i dag :D som jeg har gjort i andre svangerskap. Da har jeg sagt at han ikke vil vite.
Håper hun/han viser blæren like lenge som sist, og sier her ser du en liten tut hehe... f eks...

Skal på TUL fredag 22, er da 14 uker på vei. Håper å få vite det da. Vil ha en liten gender reveal for hans familie på julaften :D

Vi skal på tul den 19. Desember, så vi håper vi får vite vi å :p :D vi skaø fortelle barna den 23. Og resten av familien den 24. Så det hadde vært så kos å fortelle kjønn :D <3

Har fått hint om jente. Har bestilt ny ultralyd, for jeg ble plutselig helt desperat etter å vite helt sikkert :P

:) Jeg håper så innmari at han ser hva det er på fredag :wideyed: Kjedelig med bare nøytrale klær :) Lyst til å finne navn osv.. her har vi hverken gutte eller jentenavn vi liker :rolleyes:
Helt enig!! Vil begynne å shoppe, også finne navn :D tvi tvi på fredag!

Hva betaler dere for TUL?
Her koster det 1200,- Syns det er sykt dyrt. Men er helt despo denne gang haha

Hva betaler dere for TUL?
Her koster det 1200,- Syns det er sykt dyrt. Men er helt despo denne gang haha

Betalte 1200 selv. Sykt dyrt, men det var absolutt verdt det. Engsta meg så jeg nesten klikka, så var godt å få bekreftet at alt var fint med baby :D og det har vel også vært den eneste positive opplevelsen så langt av graviditeten :p

Back
Topp