vi er nettopp ferdi med å pusse opp hele leiligheta, og rommet til Mali er ferdig 
(mangler bare gulvlister på stue og kjøkken) dette har tatt 8 mnd pgr en del forsikringsgreier[8|]
SÅ i sta så jeg en STOR boble over kjøkkenbordet vårt! stakk hull, og der rant d 4-5liter vann gitt

løp opp til nabon og de stengte av vannet, men d har spredd seg ganske mye utover taket vårt... kan tenke meg d ligger en del under gulvet dems også
men ingenting til deres overflate da..
så d har jeg hull i taket til over jul i allefall
ikke kan jeg ha kjøkken lysene på heller for d ser ut som d er vann under der, og vil ikke risikere å tenne ødelegge d elektriske i tillegg
og de kan jo ikke ha vannet på
hele taket må jo skiftes for vi har samme tak i kjøkken, stue og gang.. ca 50 kvm[8|]
AT D GÅR AN!

(mangler bare gulvlister på stue og kjøkken) dette har tatt 8 mnd pgr en del forsikringsgreier[8|]SÅ i sta så jeg en STOR boble over kjøkkenbordet vårt! stakk hull, og der rant d 4-5liter vann gitt

løp opp til nabon og de stengte av vannet, men d har spredd seg ganske mye utover taket vårt... kan tenke meg d ligger en del under gulvet dems også
men ingenting til deres overflate da.. så d har jeg hull i taket til over jul i allefall

ikke kan jeg ha kjøkken lysene på heller for d ser ut som d er vann under der, og vil ikke risikere å tenne ødelegge d elektriske i tillegg
og de kan jo ikke ha vannet på
hele taket må jo skiftes for vi har samme tak i kjøkken, stue og gang.. ca 50 kvm[8|]
AT D GÅR AN!