Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var ikke oppe inatt på do..[8D] som jeg har brukt å gjort de siste mnd..[8D] åååå,skal bli godt å få sovet hele natta i et par mnd nå da..[:D] hihi..
Gled deg til når du slipper d..[:D] Du tenker ikke over d før d har gått nesten en hel dag,å tenker på at du snart skal legge deg igjen..[8D] Da kommer du på at du ikke var på do sist natt..[;)]
Ja, det er så herlig å slippe det!! Jeg var oppe i natt, men har hatt et par netter i det siste uten å måtte på do. [:)] Men jeg drikker mindre vann utover kvelden også nå da, for å slippe å gå på do mer enn én gang i hvertfall. [;)]
Ikke for å være gledesdreper... men jeg tror det der er veldig individuellt..
Jeg er over 18 uker og har to "tissepauser" hver natt - uten unntak!
Tror det har med anatomi å gjøre, hvor langt ned man bærer fosteret[;)]
Hmmm, kan egentlig ikke huske å ha vært oppe på do om natta en eneste gang jeg... (Sett i gang og misunn meg! [:D]) Men må legge til at jeg har ballongblære av de sjeldne... Rekorden er å holde meg 15 timer og det har jeg klart 2 ganger. (Før jeg ble gravid riktignok...) 10 liters blære er kjekt gitt! [:D] [;)]