Vet dere hva..:)

Ju9ta

Forumet er livet
Jeg var ikke oppe inatt på do..[8D]  som jeg har brukt å gjort de siste mnd..[8D] åååå,skal bli godt å få sovet hele natta i et par mnd nå da..[:D] hihi..

åhhhhh lucky u! må opp en gang jeg om natta åsså en gang veeeldig tidlig.... utrolig irriterende siden jeg aldri har måtte stå opp for å gå på do før

Gled deg til når du slipper d..[:D] Du tenker ikke over d før d har gått nesten en hel dag,å tenker på at du snart skal legge deg igjen..[8D] Da kommer du på at du ikke var på do sist natt..[;)]

ser frem til den dagen....natta jah. gleeeeeeeeeeder meg [:D]

samme skjedde med meg oså i natt! var ikke på do før i morges [:D]

Ja, det er så herlig å slippe det!! Jeg var oppe i natt, men har hatt et par netter i det siste uten å måtte på do. [:)] Men jeg drikker mindre vann utover kvelden også nå da, for å slippe å gå på do mer enn én gang i hvertfall. [;)]

[:)] D går framover med oss damer..[:)]

Ikke for å være gledesdreper... men jeg tror det der er veldig individuellt..
Jeg er over 18 uker og har to "tissepauser" hver natt - uten unntak!
Tror det har med anatomi å gjøre, hvor langt ned man bærer fosteret[;)]

JIPPI!!!!!! to netter uten å måtte stå opp for å gå på do.
åhhhhh så deilig!
var sikkert derfor vi forsov oss i dag. hehe

men til gjengjeld så er jeg så utrolig tørst om natten.....
er det bare meg eller er det flere som har det slik.
må ha med vannflaske på nattbordet.

Hmmm, kan egentlig ikke huske å ha vært oppe på do om natta en eneste gang jeg... (Sett i gang og misunn meg! [:D]) Men må legge til at jeg har ballongblære av de sjeldne... Rekorden er å holde meg 15 timer og det har jeg klart 2 ganger. (Før jeg ble gravid riktignok...) 10 liters blære er kjekt gitt! [:D] [;)]

Back
Topp