Vet dere hva?!

DramaQueen

Forumet er livet
Jeg GLEDER meg faktisk til å føde. Går og håper hver dag hele tiden at det skal skje noe! [&:]

Jada, det er jævlig vondt å føde, men jeg tenker som så at det er bare DER OG DA det er vondt. Etterpå er alt bare kos og lykkeligheter! [:D] Smertene går jo over, å tenk hva vi får igjen for de smertene?- verdens nydeligste babyer får vi igjen for det! [:D]

NÅ MÅ DET SKJE NOE SNART!!!!
[:)]

Vet du? Jeg gleder meg også til å føde...

Men jeg aner ikke hva jeg snakker om, jeg bare gleder meg sånn rent grunnleggende jeg.

Men før jeg kan forberede noen fødsel må jeg klare det kunststykke å bli gravid da...

ORIGINAL: tullann

åhh... om det bare kunne hendt noe idag!! [8|]

ja, tenk hvis det kunne det?!?!?!!?      *vente på påskekyllingen*

ORIGINAL: Cecci85

ÅÅÅÅ KJENNER FØLELSEN,MISUNNER DEG AT DU SKAL NÅ SNART..HEHE,MEN DU FORTJENER DET BIG TIME DA...!!!!!

LYKKE TIL,Å MASSE MASSE FØDESTØV!!!

Du har jo ikke lenge igjen! Og tro meg, dette sv.skapet går MYE fortere enn det første [:D] Synes ikke det er lenge siden du avslørte at du var gravid, så tiden flyr! [:D] 

Ja det skjønner jeg godt !
Men må nok vente en stund til økonomien er noe bedre og vi finner en fin plass å bo på. Er ikke plass eller råd til enda et barn akkurat nå. Og jeg må ut i jobb snart, ellers går vi på trynet rent økonomisk [&o]

Æsj, nå ble det en sytetråd, nei det skal det ikke være!!!

Peiser på med masse fødestøv, se til å kom uuuuuuuuuuuuuuuuut [:D]

Back
Topp