Vet dere hva?

Lunah83.

Elsker forumet
Vet dere hva, jenter?

Jeg gleder meg til fødselen!!!

Det skremmer meg ikke i det hele tatt faktisk! Ikke redd for smertene som muligens kommer til å komme. Ikke redd for noen ting! Så utrolig herlig!

Har ikke tenkt på fødselen i det hele tatt til nå. Ikke så aller verst å høre bestemor fortelle om sine 4 kjappe fødsler heller [:D] Og for ikke å snakke om mamma sine 2. Jeg kom visst etter 7-8 timer etter at riene startet (som hun ikke syntes var all verden), og lillesøsteren min kom litt under 3 timer fra riene startet (hun kom i sykebilen også, så travelt hadde hun det [:D]). Og da må jeg nesten presisere at mamma bare var 16 1/2 da hun fikk meg! Og liten og tynn! Så dette skal nok gå bra! Jeg gruer meg uansett ikke! Hehe! Mamma tror at jeg får en kjapp fødsel også. Det hadde ikke vært meg imot da [:D]

Ååååååååååååååå, jeg gleder meg masse jeg også

Så bra jenter, sånn skal det låte. Jeg også gledet meg til min første fødsel.

Så herlig å tenke på da!! Greit å vite at de før deg har hatt greie fødsler!!! Letter liksom litt på "angsten" det...[:)] 
Selv er jeg adoptert, så jeg aner ikke hvordan min biologiske mor/bestemor fødte.. så, spennende tider i vente!! Det rare er vel egentlig at jeg tar ting med knusende ro jeg også... har liksom ikke den angsten som folk snakker om hele tiden. Når venner og sånn spør om jeg gruer meg til fødselen så må jeg ærlig svare, "nei, egentlig ikke!!" hehe, ganske herlig i grunn!! [:)][:)]

Skal bli godt å få det overstått. Grudde meg veldig til fødselen ei stund, men nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med det.
Bare ti uker igjen......

Det beste med å være førstegangsfødende er at man rett og slett ikke vet hva man går til. De fleste får helt fine fødsler, det er i grunnen ikke så mange som har fæle fødsler, det kan bare virke slik for det er dem man hører mest om. Gled dere jenter til verdens beste belønning

Ja, det blir spennede!! [:)]

Jeg gruer meg heller ikke, for tenk hvilken belønning vi får jenter!! Jeg gleder meg veldig, og nå er det ikke lenge igjen!! Jeg er jo førstegangsfødende og har ingenting å frykte foreløpig mener jeg!!

ORIGINAL: elkva

Jeg også!!! Aner ikke hva jeg går til, så jeg har ikke gruet meg det grann ennå hvertfall![:)]

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: elkva

Jeg også!!! Aner ikke hva jeg går til, så jeg har ikke gruet meg det grann ennå hvertfall![:)]

Signerer!! [:D]

ORIGINAL: madonna

Det beste med å være førstegangsfødende er at man rett og slett ikke vet hva man går til. De fleste får helt fine fødsler, det er i grunnen ikke så mange som har fæle fødsler, det kan bare virke slik for det er dem man hører mest om. Gled dere jenter til verdens beste belønning

Signerer[:D][:D][:D]

for et par mnd siden grudde jeg meg veldig,men nå bare gleder jeg meg[:D]
jeg blir bare klarere og klarere på å se hva som driver å sparker meg der inne at når han da vil ut så kommer jeg til å bare være glad for det[:)]
gleder meg, gleder meg,gleder meg

Ingen fødselsangst her heller!![:D] Uansett hvor vondt det måtte gjøre, så er det jo absolutt verdt det!!!!
Småen er så aktiv om dagen, og vi kjenner godt utpå magen de ulike kroppsdelene... gleder meg så ubeskrivelig mye til å få han i armene mine!!!!forelska i sønnen min jeg..

JEG GLEDER MEG OGSÅ TIL FØDSELEN!!! [:D]  skal gjøre litt vondt når det kommer noe sååå fantastisk ut av det!![;)]

Herregud så heldige dere er jenter, jeg har totalt angst jeg, i hele kroppen, bare av å tenke på det...og tanken på hvor vondt det er de første dagene/ukene etterpå og.....Prøver å tenke sånn som dere gjør, men det nytter ikke.....sukk...
Jaja, ikke meningen å ødelegge happytråden rundt dette ved å være den første pessimisten her... sorry [:D]

Jeg var også veldig redd for å føde for noen måneder siden. Men det hjalp å lese om det og prate med jordmora.

Synes det å lese om det gjør det mye verre jeg...brr...det er jo så masse skrekkhistorier så...[&:] Men nok om meg =) Bra dere andre jentene klarer å tenke positivt, jippi for dere[:D]

Du skal nok klare å glede deg du også jealie24 - etterhvert[:)]

[:D]*Heier på deg!*[:D]

Gleder meg kjempe mye jeg og.

Back
Topp