Vet dere hva som skjer når...

ORIGINAL: Najila

Vistnok så gjør syra i sennepen sånn at tarmene etser opp. Katten har så store smerter, og så masse panikk at den prøver rett å slett å løpe fra bakenden sin.. Har aldri vært borti ett slikt tilfelle, men vil ikke bli overrasjka om det er tilfelle. På undomskolen så tok noen russ en gutt i 8. klasse og sprutet majones i rompa hans, og han fikk så vondt at han måtte hentes i ambulanse og lå på sykehus i over ett døgn... [:-]

Hadde min sønn vært med på noe sånt i russetiden, fy faader assa [:@][:@][:@]

ORIGINAL: fjøsnisse

Fikk vond lang inni hjerte jeg nå[:(]

Jeg også[:(].

Hvorfor vil noen putte sennep opp i noen sin rumpe??! [:(]
Angrer på at jeg leste denne tråden...

ORIGINAL: Alexandra82

Hadde noen gjort det med min katt så hadde de fått noe annet enn sennep opp i ræva i allefall.

Hadde jeg sett  noen gjort dette mot en hvilken som helst katt,hund WHATEVER,hadde jeg henta øksa og MURT den inni gapet på personen.[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

den løper nok til den dør ja [:o]
en kamerat av meg gjorde dette for mange år siden, før han visste bedre [:'(]

ORIGINAL: niva

Jeg visste ikke at den løp til den dør, det har allikevel ikke hindret meg i å aldri gjøre noe slikt, eller noe som helst annet smertefullt/vondt/rampete mot katter eller noen andre dyr.

Folk som gjør slike ting burde avlives, så kanskje de tenker seg om 0 ganger før de aldri gjør det igjen.

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: niva

Jeg visste ikke at den løp til den dør, det har allikevel ikke hindret meg i å aldri gjøre noe slikt, eller noe som helst annet smertefullt/vondt/rampete mot katter eller noen andre dyr.

Folk som gjør slike ting burde avlives, så kanskje de tenker seg om 0 ganger før de aldri gjør det igjen.

Enig Kal-El...btw,let om filmtråden din..haha

Back
Topp