Vet dere hva som skjer når...

VokserOGgror

Elsker forumet
man spruter sennep i rumpen på en katt ?

Meg og sambo diskuterer litt, og jeg mener det er sånt mange har hørt og vet av en eller annen grunn, mens han tror ikke på meg, og han mener at det er noe ikke mange vet.

Så må jeg bare si at det er noe jeg eller han aldri ville gjort mot en stakkars pus...

ORIGINAL: Dollface

jeg har hørt at den løper til den dør..

jeg og

En som gikk i klassen min for mange, mange år siden at den sprang til den døde... Dyremishandling [:@]

ORIGINAL: ToSmå2010

jeg og

har jeg og hørt

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

Hvem er det som gjør noe sånt da? [8|]

[:'(][:@]

Sier jeg også!![:@][:@][:@] Stakkars pusekatt![&o]

den løper til den dør [:(][:(][:(]

samme her.. Noen gutter gjorde det med en katt i gaten når jeg var liten[&o] Jeg så det ikke.. men så hva de gjorde når den var død[:(][:@]

Fikk vond lang inni hjerte jeg nå[:(]

Vistnok så gjør syra i sennepen sånn at tarmene etser opp. Katten har så store smerter, og så masse panikk at den prøver rett å slett å løpe fra bakenden sin.. Har aldri vært borti ett slikt tilfelle, men vil ikke bli overrasjka om det er tilfelle. På undomskolen så tok noen russ en gutt i 8. klasse og sprutet majones i rompa hans, og han fikk så vondt at han måtte hentes i ambulanse og lå på sykehus i over ett døgn... [:-]

Jeg også[:)]

også hørt at den løper til den dør.....

ORIGINAL: brownie*

det har jeg også hørt...stakkars katt...

Det har jeg og hørt.. Huff.., vil ikke tenke på det en gang...

Det har jeg ALDRI hørt før. Så grusomt!

ORIGINAL: Najila

Vistnok så gjør syra i sennepen sånn at tarmene etser opp. Katten har så store smerter, og så masse panikk at den prøver rett å slett å løpe fra bakenden sin.. Har aldri vært borti ett slikt tilfelle, men vil ikke bli overrasjka om det er tilfelle. På undomskolen så tok noen russ en gutt i 8. klasse og sprutet majones i rompa hans, og han fikk så vondt at han måtte hentes i ambulanse og lå på sykehus i over ett døgn... [:-]
huff huff[:o][:(]

Back
Topp