vet dere hva jenter......

bleiesmurfen

Elsker forumet
jeg skulle hatt mensen på fredag. trodde den kom for det kom litt brunlig utflod, så ingen ting.
lørdag kom det litt rosa utflod etter vi hadde sex, så ingen ting.
 
i dag, søndag er det ingen ting. så jeg tok en graviditetstest for å utelukke graviditet for meg selv.
jeg har jo tross alt akkurat flyttet fra mannen og fått meg ny kjæreste...
men vi har ikke vært så forsiktige [8D] jeg har bare tellet dager og UNNGÅTT el. TRODDE jeg...
 
for testen viste 2 streker [8|]
så tok jeg en til fordi jeg ikke så på den første under reaksjonstiden, og da KUNNE den jo være falsk positiv [&:]
en billigtest til ble positiv... og da måtte det en CB til...
og nå sitter jeg her med tre positive tester [8D]
 
jeg er GRAVID [&:][8D][:D]
 
og det er kaos i hodet mitt.... jeg er glad og jeg er redd.... [&:]
redd for omverdenens reaksjoner... det er jo liksom ALT for tidlig i et nytt forhold [8D]
redd for å miste igjen....
 
men glad fordi jeg ELSKER pappaen [:)]
 
 
 
oh my goood[:D]
skjønner at det kanskje føles litt tidlig... men gud så fantastisk[:D] 
hva sier pappaen da? har dere pratet om barn og sånn... GRATULERER SÅÅÅ MASSE!
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, gratulerer, Bleiesmurfen!!! [:)] Kan skjønne det kommer som et lite sjokk når det er så tidlig i forholdet, men som du sier, du elsker pappaen, og da er man langt på vei! Kos deg med graviditeten, denne gangen går det bra! Stor gratulasjonsklem fra meg! [:)]

sign.. [:D][:D] har du snakket med pappaen da?
 
pappan er her hos meg, og var med da jeg tok de to andre testene. den første tok jeg jo for å UTELUKKE graviditet [8D] så den tok jeg uten å si noe... jeg ville ikke dumme meg ut, og jeg var SIKKER på at den skulle bli negativ [&:] vet ikke hvorfor jeg tok den engang egentlig [8|] bare fikk det for meg at jeg skulle gjøre det [:D]
 
han er like mye i sjokk som meg, men han smiler [:D] (sitat fra han selv)
og barn var i planene våre, bare ikke sååå tidlig [8D][:D]
vi snakket om det veldig tidlig i forholdet. han har også barn fra før. da sa han at ingen ting ville gjøre han lykkeligere enn det [:)]
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, gratulerer, Bleiesmurfen!!! [:)] Kan skjønne det kommer som et lite sjokk når det er så tidlig i forholdet, men som du sier, du elsker pappaen, og da er man langt på vei! Kos deg med graviditeten, denne gangen går det bra! Stor gratulasjonsklem fra meg! [:)]
 
wow !! så utrolig !!  sier bare GRATULERER eg!![:D]
Håper alt ordner seg for deg med ny mann, ny bolig og baby på vei[:)]
 
åååå såå flott, kos deg du å ikke bry deg om hva andre mener[:D]
 
ORIGINAL: Bulla

Oi Smurfen [:)]

Gratulerer så mye da,det var nok overraskende for dere begge ja..
Ikke tenk på hva andre vil si,det tar jo en stund før magen blir synlig uansett,
og det er jo en privatsak det med å få barn og når få barn..

Kos deg,du skal endelig bli mamma igjen,
og med en mann du er forelsket i..det er jo bare helt fantastisk [:)]

Klem
Bulla


gratulerer så mye [:D]
 
Tusen takk jenter [:D]
 
og så koselig å se deg Bulla! [:)]
 
ja, det er sant at det vil ta litt tid før magen synes og før vi kan si noe uansett (særlig med min historie med å miste, så er det ingen grunn til å forhaste seg med å si noe [8D])
 
det er uansett et ønsket barn, selv om det kom litt tidligere enn planlagt [&:][8D][:D]
 
hehe denna historia minne mæ utruli om ka som skjedde m mæ[:D]
 
d vil sekkert ordne sæ kjæmpefint
 
korsen tok typen d??
 
ORIGINAL: Apple

Oj oj oj, gratulerer, Bleiesmurfen!!! [:)] Kan skjønne det kommer som et lite sjokk når det er så tidlig i forholdet, men som du sier, du elsker pappaen, og da er man langt på vei! Kos deg med graviditeten, denne gangen går det bra! Stor gratulasjonsklem fra meg! [:)]
 
ORIGINAL: *tulla*

åååå såå flott, kos deg du å ikke bry deg om hva andre mener[:D]
¨
 
Signerer og Gratulerer!!![:D][:D]
 
skjønner egentlig ingen ting jeg [&:]
 
det har ikke gått opp for meg i det hele tatt [8D] tror jeg må sove på dette [:D]
 
men tusen takk for støtten jenter! [:)]
kommer antagelig til å få mye pers for dette irl og da er det godt å ha støtte ett sted i alle fall [:)]
 
Gratulere så kjemmpe masse!!!![:D]
 
ORIGINAL: Nesing

WOW, dette var virkelig koselig lesning, Bleiesmurfen [:D]! Tenk da, endelig går dine ønsker i oppfyllelse! Håper spiren har slått seg ned i magen din for de neste åtte månedene, for det SKAL gå bra denne gangen.

Gratulerer med ny mann, spire og alt annet! Glad på dine vegne, snuppa! [:)]

Signerer!!!
 
gratulerer
 
 
ORIGINAL: svimsa

ÅÅååå, bleiesmurfen!!! Så utrolig gøy!! [:D]  Gratulerer så kjempe masse!!!

Selv om det er tidlig, så elsker dere hverandre, har det bra sammen, og ønsker barn begge to, så dette kommer til å gå strålende!! [:D]

sign denne jeg ....så utrolig koselig å høre at det går så bra med deg......lykke til videre [:D]
 
gratulerer så masse! kjempekoselige nyheter [:)]
 
Back
Topp