Vet dere hva :D

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
Får noen uker siden skrev jeg at jeg hadde rotet bort mobilen min fant den søren ikke igjen, å endelig hadde jeg vent meg til tanken på at den er borte. Men igår så skulle jeg ut med ei venninne å jeg gikk ut av huset å skulle til å sette meg inn i bilen å da kom jeg på at jeg hadde glemt mobilen min inn, men venninnen min sa nei da, den ligger jo her jeg tok den i mot å det var jo den gamle mobilen min hu ga meg[:D][:D][:D] Hu hadde ikke fått med seg at jeg hadde mistet mobilen min hun[:D] åååå, er så glad.

Tokk litt feil da, jeg var HELT HELT sikker på at den var inne men nei da den lå UTE i SNØEN [:D][:D] Å vet dere hva den funker...

Bilen hennes? Eller? Uansett bra du fant den igjen da!

Nei, den lå rett uten får bilen min i snøen. Jeg har sikket hatt den på fanget å gått ut av bilen å da har den dettet i snøen ( var jo mye mer snø får noen uker siden å da var det løs snø ) men så har det jo smeltet så masse snø de siste dagene å da har den kommet frem [:D] 

Bra den kom til rette igjen da, og ikke for å snakke om at den fortsatt funker[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *SEA2207*

Bra den kom til rette igjen da, og ikke for å snakke om at den fortsatt funker[:D][:D][:D]

weee, jeg er så glad den funker. skulle ikke trudd det etter 3 uker i snøen[8D]

Back
Topp