Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Jeg kjøpte og pakka en stor morgenkåpe sist, som jeg ikke brukte, den tror jeg at jeg kan gi til UFF. Er bare ikke meg å gå rundt i noe sånt på en barselavdeling. Men når jeg tenker meg om, så håper jeg at jeg kommer på hotellet denne gangen...tja jta...kanskje jeg skal få brukt den en gang?
Jeg kommer til å pakke brystpumpe, bæresjal(caboo), litt tøy til meg og babis, strikketøy, masse rask energi og favorittdrikke (laaaange fødsler her) og alt det selvsagte.![]()
Enig i det, brukte de hjemme i den første tiden også, er jo så elastiske så man får dem lett av og på med store bind oppi! Lurt å bruke som ammebh da, har jeg ikke tenkt påDe nettingtrusene er undervurdertesynes de holdt alt bedre på plass, og det ble ikke så stramt som med vanlig hipster. Hvis en er sydd osv, +får kateter slik jeg fikk kan man ikke bruke vanlig truse. Eg brukte nettingtrusa som ammebh også sist, siden jeg lekkte så mye melk ( hadde en. Sammenbretta vaskeklut forran hvert bryst
)
Sent from my iPhone using BV Forum
Mamma hipsterne på hm er mega gode!!!Begg til føden:
Begg 1:
Flippflopp til dusjen:
Sandaler: OK
Bukse: 2 STK
Jumper: 3 STK. OK
Ammebh: 1 OK
Bind: OK
Truser: 2 STK OK
Deo: OK
Tannkost : OK
Tannkrem: OK
Børste: OK
Shampoo: OK
Sminker
Fotoapperat
Videokamera
Ammeinnlegg: OK
Negle klipper:
Nettbrett:
Mobillader:
Til Gullet
Boddy
Str. Bukse
Sparkebukse
Jumper
Hentesett
Begg 2:
Bukse
Jumper
Tannkost: OK
Tannkrem: OK
Børste
Ammebh: 1 OK
Ammeinnlegg: OK
Badesko
Trusa: 1 STK OK
Bind: OK
Deo: OK
Jeg har kjøpt mammahipster på H&M. De såg gode ut og kjentes myke og tøyelige ut. Går ikke langt opp på magen, men er noe lengre i livet enn vanlige hipster, var ikke den gravidmageformen på de som det er på klærne, men alikevel god strekk rundt magen, så vurderer å kjøpe en pakke til. De selges som 3 pakning.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
De såg dødsgode ut, så det blir nok flere. Virkes og ut som de kan sitta godt selv om en ikke er gravid.Mamma hipsterne på hm er mega gode!!!
Venter på årets Julegave<3