vet d e en stund til ennå,

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
men noen som har begynt å tenke på ka de ska pakke i fødebagen? :)
 
Hehe, nei ;) men husker omtrent hva jeg hadde med sist, så blir å pakke ut fra det. Pakket i ule 38 sist (fødte 40+5).
 
Ja det har jeg faktisk :) kikker allerede etter behagelige/praktiske/litt finere klær som skal med på sykehuset. Grunnen er at jeg aldri fant noe særlig når jeg begynte å leite sist gang, og spradet derfor i en pyjamasbukse hele oppholdet. Hadde kjøpt meg en god joggebukse som var av litt finere type, som jeg hadde på meg, men den fikk jo dessverre litt blod på seg i kampens hete, så, denne gang skal jeg ha med litt ekstra :p

Jeg har også faktisk akkurat kjøpt meg en weekendbag som jeg skal bruke på sykehuset, trengte en litt større bag, og fant en fin på salg, så da tenkte jeg at det var bare å slå til.. :p sist gang hadde jeg en udugelig treningsbag.

I tillegg har jeg jo allerede kjøpt det av tøy som skal være med til lille på sykehuset. Og teppe. Så man kan vel si jeg er forberedt. :D




Sent from my iPad using BV Forum
 
Nei. Ikke enda. Litt teit, men jeg ønsker å ha den sånn høvelig klar til oktober begynner. For tiden som kommer da. Blir et Oppussingshelv****. Med et bad som skal total renoveres.. og mye styr på jobb. Får de hva det blir til.

Venter på årets Julegave<3
 
Har tenkt på det ja, med behagelige klær og masse undertøy :) skifta hele tiden sist, dusja ofte. Følte meg så klam hele tida.. Kjøpte meg to kjempegode ammebher i helga, har begynt å bruke dem, men de skal med :) klærne til lillegutt skal jo også med, og purelan salva, var gull sist :)
 
Eg og har begynt å tenke på det og vet fra sist at eg ska ha med mange flere truser og bukser :p og en ammebh ekstra :)
 
uhm.. nei så langt har jeg ikke kommet.
Sist pakket jeg fødebagen når vannet gikk. Hev nedi et par sett med klær til lille, tre singletter, myke gode truser, hårføner og shampo og en løs joggebukse og bind og en hettejakke og mobil laderen.
thats it :)
 
Det anbefales romslige behagelige truser. Hvor romslige skal dem da være:s

Venter på årets Julegave<3
mensentruser kjære :)

Du kan få sånne kjempesexu nettingtruser på sykehuset og de skal ikke undervurderes første dagen :p
De gir deg ikke bind men bleier på størrelse med tisselaken. :p
 
Nattbind
Mykt toalettpapir
Store gode truser
Mobillader
Hudkrem
Dusjsåpe / sjampo osv
Lepomade
Nippelkrem (om du blir sår)

Jeg skal ha med paracet, så jeg slipper å ringe på for hver gang jeg trenger smertestillende for etterrier. De var helt jævlige sist, følte jeg maste :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Leser litt her og det, og står jo veldig forskjellig på alle lister jeg finner. :p Noen lange som en hel flyttebag. Har ikke tenkt mer enn det, men her var jo noen gode tips. :D
 
Det jeg tenker jeg skal ha med annerledes enn sist er ull undertøy til babyen, min første ble nedkjølt fordi det var så kaldt på sykehuset. (Jeg var på oppvåkningen i 8 timer..) Og truser med høyt liv som evt går over ks sår ved hjem reise. Og tynt og behagelig tøy , for det er ganske klamt som nevt over..
 
mensentruser kjære :)

Du kan få sånne kjempesexu nettingtruser på sykehuset og de skal ikke undervurderes første dagen :p
De gir deg ikke bind men bleier på størrelse med tisselaken. :p
De har sluttet å gi sånne på sykehuset her, så nå anbefales det å kjøpe og ta med selv :) de er supergode å bruke de første dagene, holder jo alt på plass :p så jeg kjøper en hau !!



To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
 
mensentruser kjære :)

Du kan få sånne kjempesexu nettingtruser på sykehuset og de skal ikke undervurderes første dagen :p
De gir deg ikke bind men bleier på størrelse med tisselaken. :p

Eg brukte vanlige menstruser, dvs de trusene eg brukte under graviditeten, hipstere :) fikk ingen truser på sykehuset :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg hadde ikkje klart meg uten camelback flaska mi under fødselen, var ikkje så lett å drikke fra vanlig kopp når eg låg der med sånne bånd på meg og med epidural :p og ipad med lader var grei å ha når ting drøyde :) ellers hadde eg ikkje bruk for noe anna under selve fødselen :)
Dagene etter hadde eg bruk for:
Egen shampo og kropssåpe

Ammeinnleg

Nippelkrem hvis en blir sår

Lurt med egne smertestillende og siden d e kjipt å ringe etter hele veien :)

En haug med truser og bukser

Ammebh

Bodyer til baby, denne gang tenker eg å ha med strømpebukser og :)

Lader til tlf

Noe å tygge på då maten på narvesen e skamdyr :p




Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg brukte vanlige menstruser, dvs de trusene eg brukte under graviditeten, hipstere :) fikk ingen truser på sykehuset :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg brukte og de vanlige. Jeg fikk utlevert en nettingen og den svære bleia. Jeg tror faktisk jeg ble kledd på etter fødsel og jaget på do.
:p
 
Skal pakke i uke 34=) Jenta mi kom i uke 36. Skal ha pysj, joggebukse, ammebh, ammeskjold, pumpe, en god genser, egen shampoo, sokker, slippers, hårföner, kamera, ladere, noe for minin å ha på seg nåt vi skal hjem:) Håper jo alt er bra så vi får dra hjem samme dag=)
 
Back
Topp