Sjefen min vet det, og en god del av dem jeg jobber sammen med. Syns det er greit å kunne være åpen om det, og få den støtten og forståelsen jeg trenger på jobb. Godt å møte full forståelse fra sjefen om hvorfor jeg trenger fri noen dager! Sa det bare rett ut. Enig med SkattIMagenSnart om at det ikke er noe å skryte av, men jeg er også av den oppfatning av at det heller ikke er noe å skjemmes over!!! Det er en veldig normal situasjon å være i, og det er absolutt ikke noe vi kan noe råd for eller kan gjøre noe med, bortsett fra å ta i bruk alle de hjelpemetodene som fins.
Til sjefen har jeg kun positive erfaringer med å være åpen om situasjonen. Til kollegaer har jeg hatt litt varierende erfaringer. Noen har jeg fått akkurat den støtten jeg trenger fra, andre har vært litt masete og på en måte krevd å få vite hvordan det har gått når jeg har vært noen dager borte fra jobb, og de har skjønt hvorfor. Har også følt litt press når eks graviditet, eller barn blir diskutert, og jeg kjenner blikkene på meg... "Uff, blir hun såret nå når vi snakker om dette...?" Er uansett glad for at vi har vært åpen om situasjonen! [:)] Lykke til med å ta valget om du skal fortelle eller ikke, og gjør du det: Lykke til med samtalen! Håper sjefen din er forståelsesfull og at det blir godt tatt imot! *Klem*