Vet "alle" at dere er gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Her vet familien og nærmeste venner det. Ryktene har sikkert gått litt rundt:p men om noen spørr så er det ikke hemmelig, jeg bare reklamerer ikke om det enda. Er 17+1.
Men kommer til å offentliggjøre det etter oul en gang:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Det ble offentlig i uke 10-11 det ;)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

De fleste i familien vet det og noen venner :-) har ikke offentliggjort det i sosiale medier og er fortsatt litt usikker på om vi skal det. Venter hvertfall til etter oul. :-)

Klarte ikke å holde oss. Måtte si det til nærmeste familie og venner samme dag som vi tok testen. Da var jeg i uke 4-5. Først til mamma og pappa, så søster, svigermor og bestevenninne. Deretter sa jeg det på jobben pga formen og elendighetene rundt den. Så ventet vi i et par uker til vi fortalte det til fler venner og familie :-)
Glemmer aldri den dagen jeg tok testen... var sikker på at den var negativ, noe den heeelt klart ikke va utifra resultatet :)

ble såå glad, rørt, takknemlig alt på en gang :-)
og nå sitter jeg snart halvveis, tiden flyr :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

De fleste vet, men vi har ikke lagt det ut på Face....

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg la det ut på face når jeg var 12 uker, fordi de fleste allerede visste eller hadde en mistanke :)

Fortalte det til de jeg skal begynne å jobbe for i går, å ble heldigvis godt mottatt :)

Nei. Mamma fikk vite det Idag (hun er den første vi har fortalt det til)

19+6

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

De jeg har snakket med og truffet vet det, men har ikke lagt ut noe på FB.

Alle vet at mannen er gravid. Veldig få vet at jeg er det. Han sier det til alle og skriver på Facebook osv. Jeg er mer beskjeden

venter på januarbaby :)

Det ble offentlig i uke 12 da ungene fikk vite det :-) Tok ikke lang tid da før alle visste det da :-) Men hadde stor mage allerede i uke 12 så helt umulig og holde hemmelig noe lenger :-)

Alle vet at mannen er gravid. Veldig få vet at jeg er det. Han sier det til alle og skriver på Facebook osv. Jeg er mer beskjeden

Hæ? :D hva mener du med "alle vet at mannen er gravid. Veldig få vet at jeg er det"?

Termin 4. januar :)

At han lekker som en sil og forteller det til alle. Så alle hans venner og familie vet det. Men jeg har ikke sagt det til andre enn nærmeste venner. Ikke familie eller bekjente

Jeg fortalte det like etter at jeg fant det ut til kollegaer som jeg vare på jobb med pga tilrettelegging (sykepleier). Ellers etter 12 uker:) mannen fikk annonsere det

Jeg fortalte det til nærmeste familie rundt uke 10. Nærmeste venner fikk vite det rundt uke 12. Har derimot en venninne som ikke er den som tier om noe og derfor er flink til å spre ting til tross for beskjed om at kun noen få vet om graviditeten og vi vil selv fortelle det til venner og familie. Nå vet derimot alle vi kjenner det da magen synes ganske godt. Jobben min vet det også pga tilrettelegging og har vært 50 % sykemeldt.

Er 19+5 idag.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har ikke offentlig gjort det på fb. Har fortalt det til Famillien. Men her har x'en til kjæresten min sakt det til alle hun har møtt i sjalusi for at han har gått videre i live. Men men går med hevet hode og orker ikke bry oss.

Alle vet! Jeg hadde gått uten p-piller i to år, men ikke virkelig satt oss ned for å prøve før jeg ble gravid nå, så ble stort jubelhyl når jeg kom hjem med tidlig UL-bilder i uke 7 ;)

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Back
Topp