vestlandsjento

[miss]

Forumet er livet
Korleis gjekk det i dag på ul? Såg eggo bra ut?![:)]

Så kos å bli fulgt med då[:)]

Tja, eggposane (dei to ferdige[&o]) såg veldig bra ut. Men dei som var små har ikkje vekse nok endo. Legen bestemte seg for, etter litt konferering, at eg sko ta 150IE puregon til i håp om å få ut fleire egg. El-sprøyta settes i kveld kl 22, så blir det uttak onsdag kl. 09.

Så no håpa eg virkelig da e eit egg der med god kvalitet[:)][:D][:)]

går ikkje detta veien, så blir forhåpentligvis doseringa bedre neste gong. Har jo fått prøvd seg litt fram no..

Bare for å trøste deg litt, med min første IVF så fikk jeg som kjent el på egenhånd på benken da jeg skulle ta ut egg, den beste siden forsvant, plopp, men de greide å berge 2 på venstre side, og begge ble befruktet og delte seg veldig bra, fikk karakter bra deling og kvalitet på begge, selv om de ikke festet seg da. Så da krysser vi fingrene for at du får ut to gullegg, lykke til med el sprøyta i kveld.

Men jeg krysser fingrene for at det skal klaffe for deg denne gangen, eller så øker de dosen neste gang slik de gjorde med meg[:)]

(grunnen var at en som var før meg forsov seg så jeg var forsinket inn, og skal si jeg var forbanna opå hun som forsov seg den dagen, dersom jeg hadde vært inne til normal tid så hadde det vært flere å ta ut.)

Åå, men da blir spennande[:D] Tenk, i slutten av veko er du kanskje ein rugar!! Herlig tanke da må vær![;)]

Ja da e faktisk heilt utrulig at eg snart e rugar[:)] No er el-sprøyta tatt og eg e klar[:D]

Og Twinanne: Håpa eg følger ditt eksempel, med få men perfekte egg[;)]

Vestlandsjento: eg ønsker deg kjempe masse lykke til med uttak,innsettingen,rugingen og testen[:D]

eg heier på deg[:D]

Twinanne: off, eg blir like irritert hver gang du skrvier den historien der[:)] var det ikke sykepleieren som hadde forsovet seg?

Back
Topp