Vestfoldtreff

Tessy_

Gift med forumet
Hvilken dag passer best for dere?
Og hvor?

Jeg stemte på Torsdag i Tønsberg. Bare for å gjøre meg litt vanskelig. Unnskyld! Innfall [:-]

Hahaha...
Er i grunn samma for meg egentlig [:-] Hihi...
Bare stemte på en hvilkensomhelst dag jeg, men det letteste stede for meg, siden jeg bor her... [:-]

jeg kan nesten alltid hvis det er i Sandefjord, for det er jo gangavstand..er det i andre byer så må jeg bare ha bil:) men samboeren min jobber masse forskjellig, så det er ganske stor sansynlighet for at jeg har bil:)

ORIGINAL: sommerfugler85

jeg kan nesten alltid hvis det er i Sandefjord, for det er jo gangavstand..er det i andre byer så må jeg bare ha bil:) men samboeren min jobber masse forskjellig, så det er ganske stor sansynlighet for at jeg har bil:)

Samme her, men jeg har egen bil da... [:-] Må bare få bytta til sommer dekk[8|]

Neste uke kan jeg bare mandag, så stemte på det[;)] Er forsåvidt samme for meg hvor vi har det (men helst ikke Larvik). Hvis det ikke blir i Tønsberg må jeg ta toget, men det er ikke noe stress.

Himmelspretten er på torsdag, sant? Jeg har bare skole på onsdag så vidt jeg vet, men må nok innom for å levere oppgaver før det. Kanskje på mandag eller tirsdag. Jeg stemte likevel på alle dager unntatt onsdag, da. Jeg ser jo også helst at det blir Sandefjord da, ettersom det er her jeg bor. På onsdag skal jeg riktignok til Eik, men der skal jeg være fra 09-15 uten Lucas, så da blir det jo superstress for mitt vedkommende den dagen [;)]

Back
Topp