Vestfoldjenter

ORIGINAL: MrsPink

Jeg kjører gamle veien...

Men fritzø brygge er der de har gynokolog og jordmor?? For har vært der hos gyn. Husker ikke om jeg så noe peppes der. Men da var det sikkert det phuset jeg parkerte i da. [;)] 

JA det stemmer!!!!

Peppes ligger i samme bygning ned mot brygga [:D] på baksiden der... du ser det når du kjører inn i parkhuset der.

Men dere, jeg er opprinnelig fra Holmestrand, men bodd i Kongsebrg i 3 år, hadde vært så koselig å vært med, men Larvik blir så langt unna, Kiara er oppr. fra Sandefjord mener jeg og så hun ville være med og. Det hadde ikke vært en mulighet å møttes i T.berg da? Så kan fler være med? Men jeg skal ikke begynne å forandre på planene deres, bare et forslag [8D]

sandefjord er jo bare en svipptur til Larvik da [;)]

Kongsberg er jo litt lengre da selvfølgelig..he he..

ORIGINAL: Pinata

sandefjord er jo bare en svipptur til Larvik da [;)]

Kongsberg er jo litt lengre da selvfølgelig..he he..

Kiara bor og i Kongsberg nå, men oppr fra S.fjord.. Sånn er det med Kongsberg gutta, de bare lokker oss hit og vi kommer løpende [:D]

he he sånn er det med de mannfolka..jeg er egentlig fra alta jeg da...he he å havna i larvik [;)]

Jeg vil også gjerne være med om jeg får lov;) Bor i Langesund, men er fra Sandefjord! Har gått hjemme siden januar, så er greit å ha litt å finne på!

Selvfølgelig er det bare å hive seg med [:D][:D]

Alle er velkommne!!

Hva er det med Kongsberg gutta?? hehe

Jeg er lite kjent i tønsberg og syns egentlig det er litt styr med parkering der, dyrt er det også... Jada, har en bil med store felger og som er litt senka... hehe.. men nei, ikke noe råneberte altså.. hehe.. bare en litt sportslig stasjonsvogn. [8D] 

Men sånn ellers er det egentlig samme for meg hvor vi møtes. [;)]

Pinata: Jøss.. da vet jeg jo hvor det er! Kjempe lett å finne frem dit ja, og enkelt med parkering! [;)]

ORIGINAL: Veroniceen

Jeg vil også gjerne være med om jeg får lov;) Bor i Langesund, men er fra Sandefjord! Har gått hjemme siden januar, så er greit å ha litt å finne på!

Hvor gammel er du? Og hvor i sandefjord er du fra?

Hva er det med Kongsberg gutta?? hehe

Jeg er lite kjent i tønsberg og syns egentlig det er litt styr med parkering der, dyrt er det også... Jada, har en bil med store felger og som er litt senka... hehe.. men nei, ikke noe råneberte altså.. hehe.. bare en litt sportslig stasjonsvogn. [8D] 

Men sånn ellers er det egentlig samme for meg hvor vi møtes. [;)]

Pinata: Jøss.. da vet jeg jo hvor det er! Kjempe lett å finne frem dit ja, og enkelt med parkering! [;)]

Jepp super lett å komme seg dit, gratis parkering noen timer og koselig sted[:D]

Peppes pleier som regel å være koselig [;)]

Jeg er 21 (88-modell), kommer fra gjekstad, lahelle... Flyttet i sommer;)

Jeg er 21, kommer vel fra gjekstad, lahelle... Flyttet i sommer;)

hehe, jeg er 27 år. Og bor faktisk på gjekstad nå. I barndomshjemmet til sambo...

Peppes er veldig koselig!

Laget en egen tråd med dato sted klokkeslett og veibeskrivelse..så kan vi skrive oss på hvem som kommer..litt lettere med en oversikt [:D]

Ok, skal følge med på ka dåke bestemme dåke for [:D]

hehe, jeg er 27 år. Og bor faktisk på gjekstad nå. I barndomshjemmet til sambo...

Ah..! Koselig med barndomshjemmet da! Jeg har vel bodd sånn 8 steder rundt i gjekstad området! Det er ihvertfall veldig barnevennelig og koselig der! Kjenner jeg lengter litt tilbake, men hva gjør vi ikke for gutta?!

Ah..! Koselig med barndomshjemmet da! Jeg har vel bodd sånn 8 steder rundt i gjekstad området! Det er ihvertfall veldig barnevennelig og koselig der! Kjenner jeg lengter litt tilbake, men hva gjør vi ikke for gutta?!

Ja, det er det da! hehe, vi gjør alt for gutta! Veldig koselig område her ja. Ingen tvil der. Vi trives godt! Tittet på bloggen din og kan ikke si jeg har sett deg før. Men søkte deg på facebook og vi har 17 felles venner.. hvis jeg tok riktig og det er deg.. hehe

Ja, det er det da! hehe, vi gjør alt for gutta! Veldig koselig område her ja. Ingen tvil der. Vi trives godt! Tittet på bloggen din og kan ikke si jeg har sett deg før. Men søkte deg på facebook og vi har 17 felles venner.. hvis jeg tok riktig og det er deg.. hehe

Vi har nok noen felles venner! Jeg har vært lite i sandefjord det siste året... Bodde litt i Tønsberg før jeg flyttet hit ned, men har jo fortsatt hele familien i sfj så er stadig innom. Blir spennende neste uke da, kanskje vi har møttes før;)

Back
Topp