Vestfoldjenter

MrsPink

Forumet er livet
Da har jeg blitt sykemeldt en mnd i første om gang.
Er det noen andre i Vestfold som er sykemeldt?
Kanskje vi kunne fått til treff på dagtid? [;)]

[:D]

ORIGINAL: MrsPink

Da har jeg blitt sykemeldt en mnd i første om gang.
Er det noen andre i Vestfold som er sykemeldt?
Kanskje vi kunne fått til treff på dagtid? [;)]

Jeg er... Vært det i noen mnd å blir det ut svangerskapet!

Men jeg har prøvd å få til treff både i helger og i ukedager..responsen hakke vært på topp gitt..he he.. Men du må gjerne prøve å få i gang noe du [:D] Jeg blir gjerne med på treff!

Pinata: Ja, har sett du har prøvd å få igang noe treff. Jeg selv har ikke deltat da pga jeg har vært i jobb, og helger passer ikke pga det er familie tid. Sambo jobber mye seinekvelder, så helgene er litt hellige. Vi trenger ikke være mange, hadde jo bare vært hyggelig å møtes.

hopsideisi.venternr2: Hvor bor du da?

Sleit med å få i gang treff på det andre terminforumet også i svangerskapet. Men når barna var født fikk vi til treff, vi ble 5-6 stykker. Greit at vi ikke var for mange. [;)]

Hvis det tilfeldigvis skulle passe for meg, så slenger jeg meg med.

For meg passer det stort sett når som helst, datid ,ettermiddag,kveld..helger og ukedager[:)]

Så hvis noen kan kome med ett forslag om dato, kl slett og sted [:D]

Jeg Bor i Larvik... Har bil så kan komme meg rundt om det blir andre steder [:)]

Sniker litt fra mai-forumet... Har termin 30 mai så blir nok junimamma eg og[:D] Er sjukmeldt i 50% og blir gjerne med på eit treff. Bur i Sandefjord, men har også bil og kan komme meg rundt!

Noen som vil ta på seg ansvar for å sette opp forslag til treff?[:)]

Tirsdag den 23 mars har eg mulighet iallefall, da har eg heile dagen fri. Eller torsdag 25.

Torsdag 25 på dagen passer fint for meg også[:)]

Vi kan jo ta det i Larvik? Hvis alle har mulighet for det?

Jada.. E ikkje kjent i Larvik men skal alltids klare å finne fram om vi kan møtes på ein plass som e lett å finne[:D]

Skal sjekke datoen.

Jeg er overhode ikke kjent i Larvik. Så må være et sted som er lett å finne frem og grei parkering. ;)

Ikke vanskelig å finne frem til Fritzøe brygge. Kan evt treffes på Peppes der?

Jeg kan lage en veibeskrivelse eller legge ut adresse om dere vil ta en titt på kart eller bruke Gps.. Er veldig enkelt altså..

Men skal vi si Torsdag 25 kl 12 på Peppes i Larvik? (Fritzøe brygge..)

Hvis dere kommer fra sandefjord å den veien, så tar dere av ved 2 avkjørsel til Larvik. Følger skiltet mot sentrum til dere kommer til første lyskryss. Der tar dere til høyre under brua. Rett frem i første rundkjøring. Å så til venstre i neste rundkjøring.. å Voila...dere er fremme... Peppes ligger da ned mot bryggen. Parkering i Phus eller på utsiden av Fritzøe brygge--- [:D][:D]

ORIGINAL: kjerstinetta

torsdag 25 passer for meg også [:)]

er ikke veldig kjent i larvik. 2. avkjørsel er det den veien mot danmark? og så forbi ved nordbysenteret?

hvis det er noen fra tønsberg og omegn kan vi jo kjøre sammen, kan jo møtes på sem og så ta en bil derfra? [:)]

Ikke første avkjørsel fra sandefjord (den som går mot nordbyn å sånn..) Men 2 avkjørsel mot Larvik og sentrum.. Står ogå stavern på skiltet..

Jeg kjører gamle veien...

Men fritzø brygge er der de har gynokolog og jordmor?? For har vært der hos gyn. Husker ikke om jeg så noe peppes der. Men da var det sikkert det phuset jeg parkerte i da. [;)] 

Peppes Pizza - Larvik
FRITZØE BRYGGE
3254 LARVIK

Jeg kan sende deg tlf nr mitt om du ikke skulle finne frem. Men som sagt er det veldig enkelt som forklart [:)]

Back
Topp