Renate*23 Elsker forumet 22 Jan 2009 #1 vi skal ikke ha et treff snart da?? julebordet var jo utrolig koselig...
Renate*23 Elsker forumet 24 Jan 2009 #2 er det inge som vil eller?? hva skjedde med den faste gjengen??
Renate*23 Elsker forumet 2 Feb 2009 #3 hadde vært koselig om noen vil eller kan!? kan du lille nupp? en dag som passer for deg.. kan jo bare ta en lunsj du og jeg også[;)]
hadde vært koselig om noen vil eller kan!? kan du lille nupp? en dag som passer for deg.. kan jo bare ta en lunsj du og jeg også[;)]
2 nydelige jenter Forelsket i forumet 10 Feb 2009 #5 Jeg er fra vestfold og kan være med på en turKoselig ha litt selskap når man er alene hele dagen lang.
Jeg er fra vestfold og kan være med på en turKoselig ha litt selskap når man er alene hele dagen lang.
Renate*23 Elsker forumet 11 Feb 2009 #6 ja,det hadde vært kos.. prøver og få med flere også.. men skal vi bare sette en dag og se om det fungerer!?
ja,det hadde vært kos.. prøver og få med flere også.. men skal vi bare sette en dag og se om det fungerer!?
2 nydelige jenter Forelsket i forumet 11 Feb 2009 #7 Ja det er bare å sette av en tid det. Er jo hjemme hele dagen lang. Hvor kunne du tenke deg hvor vi møttes og evnt når??
Ja det er bare å sette av en tid det. Er jo hjemme hele dagen lang. Hvor kunne du tenke deg hvor vi møttes og evnt når??
Renate*23 Elsker forumet 13 Feb 2009 #8 hvor jobber du henne da lille nupp? vi kunne tatt den 23 feb f.eks.
Looley Glad i forumet 16 Feb 2009 #10 Jeg vil å ![:D] vi kunne jo kansje tatt det på salt & pepper i stede? det er jo veldig vanskelig med barnevogn på 1. etasje.
Jeg vil å ![:D] vi kunne jo kansje tatt det på salt & pepper i stede? det er jo veldig vanskelig med barnevogn på 1. etasje.
Renate*23 Elsker forumet 16 Feb 2009 #11 er det ikke rå dyrt på salt og pepper da? tenkte på jobben til lille nupp siden hu bare tar lunsj pause jeg da.. at ikke hu må springe byen rundt!!
er det ikke rå dyrt på salt og pepper da? tenkte på jobben til lille nupp siden hu bare tar lunsj pause jeg da.. at ikke hu må springe byen rundt!!
2 nydelige jenter Forelsket i forumet 17 Feb 2009 #15 Når og hvor og klokke slett?? Jeg kan alle dager jeg så.
2 nydelige jenter Forelsket i forumet 18 Feb 2009 #16 Jeg har barne vogn. For de som ikke er fra Sandefjord, Hvor ligger stedet??