Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, men minuset (Om man kan si slik) er at du ikke kan levere de ifra deg ved arbeidsdagene slutt. Siden du sier du har jobbet i bhg :hilarious:
Nei, det får jeg ikke gjort da :hilarious:
Men får neppe 10linger, så det blir ikke like mye fres :hilarious:
 
God natt!
Når jeg våkner så er jeg 5+0!


Og nå kjenner jeg at jeg er redd for SA/MA igjen...
Fryktelig skummelt dette her :(
 
Jeg er litt dum...
Enda jeg veit at ettermiddags testene alltid er sterkere så svei jeg av den digitale nå... Og joda. Den viste det samme som sist den :(
Håpa på 3+ nå.

Men har to til på vei i posten... Så prøver igjen når de kommer. Og kanskje ikke på morgen urin....

Men den er sterkere enn den i går tidlig. Men ikke like sterk som den i går ettermiddag.
 

Vedlegg

  • _20190122_024339.JPG
    _20190122_024339.JPG
    615,1 KB · Visninger: 81
Her er tre dagers nattpinner.
4+5, 4+6 og 5+0
 

Vedlegg

  • collage-1548122009029.jpg
    collage-1548122009029.jpg
    289 KB · Visninger: 80
Også tre kveldstester.
4+3, 4+5 og 4+6

Ikke kjempe stigning...
Men de ser fine ut
 

Vedlegg

  • collage-1548122394018.jpg
    collage-1548122394018.jpg
    290,5 KB · Visninger: 67
Våkna med begynnende krampe i begge legga, så måtte pent oppe en tur, og tok først en Babyplan, men så fikk jeg lyst på å ta en digital. Angrer litt, skulle tatt den på ettermiddagsurin. Men men.

Nå er jeg 5 uker på vei! Det er en milepæl det også!

Det murrer godt nedi der, det har det ikke gjort på flere dager. Håper bare det strekker seg.
Men merker at SA skremmer meg skikkelig nå om dagen. Gleder meg til å kunne senke skuldra og nyte det mer,
uten at abortfaren står utenfor døra og banker på.
 
Jeg skulle tusle en time i seng, før klokka til samboeren ringer 05.00... Joda, på do... Ante jeg fred og ingen fare, tørka meg, titta på papiret... BLODSTRIPER! :gen113
Full krig i hodet og hjertet pumpa!
Nytt tørk.. Joda, blod. Men små, tynne, veldig ferskblod striper. Ikke mye, men litt. Litt sånn skrubbsår blodstriper.
Hjertet pumper... Jeg tar helt nytt tørk. Og prøver å tørke foran, og ikke (sorry detaljer...:scared001) rund skjeden.
Joda, blodet kommer ikke fra skjeden, men fra området rundt, ehh, sorry igjen... kliotorisen... :oops:
Også enda en detalj, som er i det mest private laget... Men jeg har hatt ei kvise, som har tatt halve sida av den stakkaren...
Og dulta i den med papir. Og joda! DET er kvisa som blør! :notworthy

Og om noen lurer... Jeg anbefaler ikke svææær kvise akkurat der...:happy118
Samboer vet om den. Og han klemte ei kvise på brystkassa si i går, og på tull spurte om han skulle ta min også :rolleyes:
Men jeg har tydeligvis klart det på egenhånd i natt :rolleyes:
Snakk om å få hjerteinfarkt nesten ... :rolleyes:
 
Tissa på pinne og vaske henda sa du...
Niks matmor... Det får du gjøre i dusjen, badekaret eller gå ned på do og gjøre...

Her er det opptatt.... :hilarious:
 

Vedlegg

  • _20190122_045315.JPG
    _20190122_045315.JPG
    89,9 KB · Visninger: 74
Det var en rar test:hilarious: Må jo se bilde av testene enda da:cool:
Den ligger lenger opp her :happy:
En digital som fortsatt viste 2-3 og en babyplan
 
Demonter den testen og se inni:) Om du har den forrige digitale kan du jo sammenligne. Høres jo helt galskap ut. Men jeg gjorde det denne gangen:hilarious:
 
Demonter den testen og se inni:) Om du har den forrige digitale kan du jo sammenligne. Høres jo helt galskap ut. Men jeg gjorde det denne gangen:hilarious:
Demonterte den, men skjønte ikke så mye av den, hehe. Så bare la den i søpla :hilarious:
Og nå er jeg tom for dem. Så blir ingen flere i dag.
 
Demonterte den, men skjønte ikke så mye av den, hehe. Så bare la den i søpla :hilarious:
Og nå er jeg tom for dem. Så blir ingen flere i dag.
Jeg demonterte min da jeg ble sykt skuffa over fortsatt 2-3 da jeg var 4+5. Hadde aldri demontert den før. Men fikk 3+ 5+0 da. Da hadde jeg også hCG på 3700.
 
Jeg demonterte min da jeg ble sykt skuffa over fortsatt 2-3 da jeg var 4+5. Hadde aldri demontert den før. Men fikk 3+ 5+0 da. Da hadde jeg også hCG på 3700.
Jeg burde ha drøyd min til ettermiddag, for jeg får svake på morgenen. Men dum som jeg var, så brente jeg jo av den i natt...
*Panneklask*... Men men :)

Sikkert ikke alle som får 3+ akkurat på 5+0, så er ikke stressa for det :)
 
Jeg burde ha drøyd min til ettermiddag, for jeg får svake på morgenen. Men dum som jeg var, så brente jeg jo av den i natt...
*Panneklask*... Men men :)

Sikkert ikke alle som får 3+ akkurat på 5+0, så er ikke stressa for det :)
Den digitale skal vel helst faktisk tas på morgenen. Mener jeg å ha lest. Er ikke sikkert du har høy nok hCG enda til at den viser 3+ da:)
 
Den digitale skal vel helst faktisk tas på morgenen. Mener jeg å ha lest. Er ikke sikkert du har høy nok hCG enda til at den viser 3+ da:)
Tatt tre på ettermiddagen, den første, og ikke en av de tre, tok jeg på morgenen, men den sa ikke gravid, så den teller ikke :p

Så får vente på den nye to pakningen også prøve igjen... Gidder ikke betale full pris på ett apotek, når det er på vei i posten :)

Men tatt en Babyplan nå, på så blankt tiss, så det så knapt ut som litt gult vann... Bilde kommer.
 
Nesten gjennomsiktig rosa, etter å ha prøvd å drikke bort hodepina :rolleyes:
 

Vedlegg

  • _20190122_105900.JPG
    _20190122_105900.JPG
    423,7 KB · Visninger: 69
  • _20190122_105900.JPG
    _20190122_105900.JPG
    423,7 KB · Visninger: 59
Der kom bilde med to ganger. Jaja :hilarious:
 
Back
Topp