Vesle jenta vår kom til verden 12.12.12

Gratulerer så mye:) Håper alt står bra til med mor og barn!

Gratulerer så mye :) Håper alt står bra til med dere begge :) Og en veldig fin dato å komme på da :D

Gratulerer! Min føste gutt kom også fem uker før termin. Hvor stor var hun?

gratulerer så mye med veslejenta :)
Håper alt står bra til med dere begge ;)

Gratulerer så mye med jenta :-) Kuleste datoen ;-)

Alt bra håper jeg?

Gratulerer :) Vi fødte også ei lita jente i går, 5 uker før termin på henne også :) Håper det står bra til med dere begge to :)

Oi så spennende at det er flere som fødte samtidig med meg. Alt er bra med vesla, er på intensivavdelingen for litt oppfølging. Jeg kom meg raskt igjen etter fødselen, og det kan jeg takke meg selv for siden jeg har vært flink til å være fysisk aktiv igjennom hele svangerskapet.Hvordan gikk det med deg og fødselen?

• Liker
Reactions: jc
Nææææææ- Gratulerer Såå mye! Håper det står bra til med dere.

Hva var de vitale målene da?

Så koselig! Gratulerer så mye! Ønsker dere en fin barseltid fremover!

Gratulere så masse :) Håpe aillt står bra til med hele familien :)

Tusen takk for koselige gratulasjoner:)Hun var 1865 gram og 43 cm, så var ikke så stor, så måtte ut å kjøpe klær i str. 44 og 50 til henne. Hun er i fin form, har begynt å trene på å amme henne litt nå, det er så kos, ellers får hun næringa gjennom sonde i nesa. Hun kjenner igjen oss og stemmen vår når vi er med henne eller kommer inn til henne. Det er så koselig.

Så herlig :) Ikke store jenta nei. Godt å høre at det står bra til. Gratulerer igjen, og lykke til videre :)

Godt å høre det går bra :-)

Gratulerer så mye! :-)

Oi så spennende at det er flere som fødte samtidig med meg. Alt er bra med vesla, er på intensivavdelingen for litt oppfølging. Jeg kom meg raskt igjen etter fødselen, og det kan jeg takke meg selv for siden jeg har vært flink til å være fysisk aktiv igjennom hele svangerskapet.Hvordan gikk det med deg og fødselen?

Fødselen gikk som en drøm, selv om den mildt sagt kom som en overraskelse :) Vi også lå en stund på intensiven med litt startproblemer, men hu kom seg raskt heldigvis :)

Back
Topp