Vesla sin reaksjon på nyheten ❤️

Mammahjertet

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Haha, snuppa har nå fått vite at hun skal bli storesøster... Hun gliste fra øret til øret, løp over til mormor og sa: mormor mormor, mamma har en jentebaby i magen og hun skal hete Kari...:laughing025 Prøvde å forklare henne at vi kan ikke vite hvilket kjønn det er enda, og at navn hadde vi ikke snakket om enda... Men hun gjorde det ganske klart at hun ville ikke ha en guttebaby i dag og at jentebabyen måtte hete Kari:laughing025 Eg LO så eg grein! Fikk alt på film heldigvis ;-)

Da vi spiste middag den dagen såg hun undrende på meg mens hun sa: mamma da, babyen blir ikke så glad når du spiser fiskegrateng og grønnsaker.... Den vil ha babymat! :love017 Hehe.... Tipper det kommer mange gull korn etterhvert :laughing001 Tre åringer får det sagt :love017
 
Så utrolig herlig:) unger får sakt d ja:)
 
Åå, gleder meg så til å fortelle snuppa! :) men tror nok de nærmeste som skal vite det må få vite det først. Ser for meg hun kommer til å snakke mye om det..
 
Ja har gledet meg veldig til å fortelle henne det :) hun har ikke snakket så mening det som jeg trodde... Men det er sikkert fordi det er så fjernt enda... Når magen blir stor og hun kan kjenne spark og se UL bilder og slikt prater hun sikkert masse om det :) noen andre som har fortalt søsken? :)
 
Åh, så gøy! :D her ble ikke største gutten på 3 år glad I det hele tatt! Han vil ikke bli storebror igjen.. var visst nok med lillebror på 10 mnd :p
 
Så herlig! :D gleder meg så til å fortelle det til våres pie på 3,5 år. Hun har mast om å få småsøsken og latet som hun har hatt en og fortalt om det i barnehagen, slik at de har nok trodd lenge at jeg har vært gravid. Så det blir gøy å høre hva hun sier når hun endelig skal få bli storesøster :)
 
Så herlig! :D gleder meg så til å fortelle det til våres pie på 3,5 år. Hun har mast om å få småsøsken og latet som hun har hatt en og fortalt om det i barnehagen, slik at de har nok trodd lenge at jeg har vært gravid. Så det blir gøy å høre hva hun sier når hun endelig skal få bli storesøster :)

Hehe hun har vært klar lenge hun da forstår jeg :-D ja det var det kjekkeste øyeblikket i mitt liv :-D vel gledet jeg meg til å se reaksjonen hennes.... Men det var bare så ubeskrivelig altså <3
 
Så herlig! :D gleder meg så til å fortelle det til våres pie på 3,5 år. Hun har mast om å få småsøsken og latet som hun har hatt en og fortalt om det i barnehagen, slik at de har nok trodd lenge at jeg har vært gravid. Så det blir gøy å høre hva hun sier når hun endelig skal få bli storesøster :)

Når skal dere fortelle da :) ?
 
Datteren har blitt storesøster før.. Faren.... Så hun svarte bare "åh ja" men ste sønnen skjønte ikke bæret. Vi skal ha en ekstra ul senere for at barna skal få ett tydeligere bilde av det hele.. Men velger å tro at når magen vokser blir det lettere særlig for han. Datteren min syntes lille søster er slitsom så hun syntes det like greit kunne vært foruten.. Hun er snart 6 år da
 
Vi fortalte det forrige torsdag. Hun ble så utrolig glad. Hun har også oppdaget gravid-appen, så den leser hun på hver dag. Hun syns også at jeg kan være hjemme pg ikke reise til London. Det er så mange i London som kan dulte inn i magen min.
 
Vi fortalte det forrige torsdag. Hun ble så utrolig glad. Hun har også oppdaget gravid-appen, så den leser hun på hver dag. Hun syns også at jeg kan være hjemme pg ikke reise til London. Det er så mange i London som kan dulte inn i magen min.

Haha så herlig at hun leser på appen også :-D hvor gammel er hun? Klart du ikke kan reise til London nå! Er jo massevis av av uforsiktige mennesker må vite :-D <3
 
Back
Topp