Vesla mi er forkjølet...:(

malla29

Forelsket i forumet
Idag var vi på tur til Sverrige, så vi kunne kose oss på båten og ha en fin tur hjem, skulle innom Lilletrampe men både jeg og gubben sov ikke i natt og vesla sov kanskje par timer selv. Igår var hun sånn hes i stemmen og nysa par ganger, men idag rant nesa og ble mer hes i stemmen og nyser hele tiden. Feber er mellom 37,5 og 38, tok med måleren for å sjekke.
Vi hadde en helvetes tur for hun gråt gjennom hele reisen, sov litt i bilen men med en gang vi stoppa var det umulig å roe henne.
Spiste ca. 60ml kl 4 og kl 7 spiste hun igjen 60ml og til kl 14 spiste hun kun 50ml.

Spørsmålet er kan jeg gi henne paracet i flytende form hvis jeg ikke har snakket med legen? Må jeg ringe legevakta og dra dit eller kan de bare si at jeg kan gi henne det?

Takk til alle dere som svarer...

Maja fikk en del flytende paracet når hun var innlagt på sykehuset.. Så tror ikke d er farlig, men jeg tror jeg ville hørt me legevakta først.. bare tatt en telefon.

Jeg ville også snakkt med legevakta først!
Masser av god bedrings-klemer

[:(] Takk alle sammen, hun på legevakta sa at jeg skal bruke stikkpiller og IKKE flytende. Jeg må ut og kjøpe stikkpiller. Vesla vil kun ligge og døse i armene mine, hvis pappa rører henne hyler hun [:(].... Jeg har ikke sovet i natt håper hun søvner fort så jeg kan legge meg og, selv om jeg har lite tro på det...

Masse lykke til og go bedring til lille jenta di!!!

Back
Topp