veske i puppene!

sol-stråle

Elsker forumet
mange som har det ?

hehe morsfølelse...[:D] kan klemme ut jeg også, gjør ikke det så ofte men når jeg har veldig vondt i brystene så gjør jeg det pga det hjlper liksom

hehe når du får brystspreng da får du STORE pubber, men det er ikke spessielt godt da.....
gubben min liker store pupper og da jeg hadde bryst spreng sist synes han det var tøft. hehe

hmmm rart...
kanskje kroppen din bestemte seg for å sam,le krefter til fødselen...

kommer litt ut når jeg klemmer,har oxo litt størknet innimellom. håper jeg får skikkelig med melk denne gangen,med eldstemann mistet jeg etter 3 uker.

det renner ikke...
men er mer som størknet[&:]

ORIGINAL: hilmen

mange som har det ?

jepp jeg har[8|]

Jeg har ingen veske i brystene enda...
Er det uvanlig at det kommer så seint?
syns liksom alle har det utenom meg...[&o]

ORIGINAL: hilmen

hehe når du får brystspreng da får du STORE pubber, men det er ikke spessielt godt da.....
gubben min liker store pupper og da jeg hadde bryst spreng sist synes han det var tøft. hehe

min liker også store, og de to andre gangene har jeg blitt dolly parton to....[:'(] men de gjør så jævlig vondt!!!! å så får jeg så innmarrig spreng....[:@]

Jeg har ikke blank veske i brøstene, men melk.. synnes det er ganske tilig igrunn..

er du sikker på at det er melk?? Jeg har også ganske hvit væske, men det er ikke melk enda, det vet jeg. [:)]

ORIGINAL: katrine35+

er du sikker på at det er melk?? Jeg har også ganske hvit væske, men det er ikke melk enda, det vet jeg. [:)]

Jepp jeg er nåkk sikker på det du.. er ikke jeg som har bekreftet at det er melk.. Det er jormora som syntes det var ganske tilig.. hun sa at noen kan få tiligere en andre.. Hun har vært borti mange som har fått melk i 3mnd, men det er med andre prsoner som venter sitt 2barn da..

Back
Topp