Verv i bakhodet...?

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Det sies at man på storesøsken ofte kan se hva neste kjønn blir.. Om barnet har verven midt på(i bakhodet) blir det trolig samme kjønn som storebror/storesøster. Dersom verven sitter på siden kommer det trolig motsatt kjønn. Dere med flere enn 1 barn(og ikke har mistet noen i mellom), kan dere skjekke om det har stemt for dere? I barnehagen hvor jeg jobber stemmer det for alle søskenpar bortsett fra 2(hvor jeg vet om en SA hos ett av dem).

Om dette stemmer vil vi få en lillesøster ;) På min sønn sitter verven litt på den ene siden ;)

Stemmer det, får vi en jente til ;-) her er den midt på hodet :-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jeg har også hørt det der, men ikke helt sånn som du. Jeg har hørt at dersom håret feller mot den ene siden så blir det jente og hvis det blir på midten blir det gutt.
Det stemmer ihvertfall for oss til lillesøster. Hun har forresten samme fell på håret som storesøster så blir spennende å se hva det blir

Håret feller mot midten? Forklar ;) Liker sånne "teorier".

Den jeg nevnte henger faktisk nesten på grep også - den stemmer på utrolig mange!!

Vis dette stemmer så vil vi også få en lillesøster :-)
Sønnen min sin verv, sitter også på siden :-)

I Trondheim kaller vi en verv for kvervill!

Det håret som ligger i nakken/bakhodet, Det håret som ligger helt nederst om du skjønner, hvis det ligger mot en side så skal det bli jente, hvis det faller rett ned blir det gutt. Skjønner du hva jeg mener? jeg er fryktelig dårlig på forklare. Hvis du ikke skjønner skal jeg prøve å forklare en gang til ;-)

Fortsatt litt usikker på hva det er... Det er altså ikke den virvelen alle har? Den som vi damer ofte tupperer bort for at den skal bli mindre synelig? Ligger ofte midt i bakhodet. Kidden min har to slike midt i bakhodet. Og nakkehåret går rett av.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Fortsatt litt usikker på hva det er... Det er altså ikke den virvelen alle har? Den som vi damer ofte tupperer bort for at den skal bli mindre synelig? Ligger ofte midt i bakhodet. Kidden min har to slike midt i bakhodet. Og nakkehåret går rett av.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Ut i fra det du sier så blir det gutt

Hm, dette må jeg sjekke når de er oppe igjen... Tror de sitter midt på hos alle, men kan hende jeg tar feil.

Jeg har bare lært det med håret i nakken/bakhodet jeg og for meg sier det at til deg blir det en gutt

"Teorien" jeg har går ikke på nakkehåret. Men verven høyere opp i bakhodet. Den som vi jenter tupperer ja ;)

Back
Topp