vert til fotograf ?

Mammasinegull

Glad i forumet
tenkte å gå til fotograf med Helle snart :) dere som har vert, hva koster det sånn ca. og hvordan fungerer det egentlig ? [;)]

Vi skal til fotograf med snuppa nå etterpå. Skal ha 8 bilders serie der de setter det inn i album [:D] Han skulle ha rundt 1600kr mener jeg det var. Gjorde det på samme måten med de 2 store og vi er kjempe fornøyd med det [:D]

Vi hadde sånn gratis fotografering da lillemann var 8 måneder - og ny fotografering nå på ettårsdagen hans. Den siste runden betalte vi 1500 kr for.

...og så blir det vel en formue for å fremkalle bilder etterpå tenker jeg [8D][8|][:D]

Vi var hos fotograf å tok dåpsbilder.. da betalte vi vel ca en 1200... å det kunn for fotograferingen.. så kom bildene i tillegg...

Nå når vi tok 1 års bilder, fikk vi litt rabatt siden vi har tatt bilder der før.. så nå betalte jeg 750 tror jeg...

så blir det nok masse penger når vi skal kjøpe bilder.. har en fotogen liten frøken nemmlig.. [;)]

har nettopp tatt ettårs bilder av Lea, får de i en skinnperm med 17stk, den kosta 1500,- tok også søsken bilder, vet ikke hvor mye de koster,men skulle få en grei pris sa hun[:)] er så spent på resultatet

Back
Topp