Vert på ul

tante82/MAx6

Glad i forumet
da har jeg kommet hjem fra ul. jeg har mittet og det var ingen rester igjen heldig vis. det var den dårlige nyheten. Og den godt nyheten er at den jeg misttet hadde faktisk kommet seg på rett pålass (livora å ikke utafor) Gikk faktisk ut fra gyn med et smil og tenkte,da kan vi faktisk bli gravide på rett plass. åsså får vi gjort ferdig huset å jeg får jobbet meg opp litt penger. De var veldig snille med meg på gyn å legen sa at jeg måtte IKKE tenke på at jeg har gjort noe galt,for dette er kroppen sin gang. Så kroppen har faktisk bare gjort jobben sin. Bedre det en å få et sykt barn. Jeg sprte også ang jobb og tunge løft og når vi kan begynne å prøve. Det jeg fikk til svar at vi begynner når jeg og kroppen min føles klr til d. Å jeg kunne jobbe som vanlig,d va ikke noe jeg kunne forhindre. Så lenge jeg pluttselig begynte å rå trene styrke som kroppen ikke var vant til til daglig. Takker for meg her Mye koslige folk her. Kansje jeg treffer noen av dere på et annet forum. Klem til alle og lykke til.

Å så trist da [:(]

Synes du er sterk som ser på det på den måten og beundrer deg for det!
Stå på, så må vi få høre fra deg hvordan det går :)

Klem

Signerer kattiz_86 her - godt gjort å se det på den måten. Og det er ganske så sikkert en veldig sunn innstilling for psyken din. Du vet du kan bli gravid på normal måte, på riktig plass, kroppen har gjort jobben sin (ikke dårlig det da![;)]) og det gir både deg og kjæresten din litt tid. Og så er det jo ikke akuratt kjipt å være prøvere heller - LOL! Blir mye sengehygge[;)]

Uansett - uendelig masse lykke til videre og inn på det terminforumet du en gang havner på. Jeg beundrer deg!

Off, det var ikke kjekt, men du skal ha lykke til videre, håper du snart blir gravid igjen og at dere får en vakker og perfekt liten baby[:)]

så trist og lese....[:(]
håpe spiren sitter snart igjen og at det går bra....[:)]

ORIGINAL: kattiz_86

Klem

Lykke til!! Stoor klem fra meg og :)

Så trist å høre.[:(]
Lykke til videre![:)] Håpe det kommer en ny liten spire snart igjen!

ORIGINAL: Slengkyss

Klem

Lykke til!! Stoor klem fra meg og :)

Sign[:D]

Klem

Helt enig

Nei, så synd å høre at du mistet. Håper spiren setter seg fast igjen ganske så snart.
Lykke til videre[:)]

Så uendelig kjiipt at du mistet da 
Håper spiren sitter godt ved neste gang[:)]

Lykke til[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
synd vi mister deg!

Så trist, lykke til videre.

Back
Topp