vert med legen:)

BrittKari

Gift med forumet
off har vært kvalm og utrulig dårlig i det siste så fikk meg sykemelding med legen i dag:)
14 dager:) skal bli deilig:):)

så får jeg slappet av litt:)

Huff.. Håper du får hvilt deg litt:)

Var skikkelig dårlig forrige svangerskap, og er spent på hvordan det går denne gangen. Blir vel noen måneder med kvalme og sykemelding her og vil jeg tro..

jeg hadde virkelig ikke trudd jeg skulle bli så dårlig så tidlig,men legen sa at jeg kunne bli kvalm at forskjellige lukter å det kan jo stemmme trur jeg:S jeg jobber med fisk(laks) og jeg klarer ikke lukta for fem flate øre:S off:S men håper jeg blir bedre til slutt:) men jeg ser nå gjennom sykemeldingene mine fra sist gang jeg gikk gravid og der var jeg 50% sykemledt fra uke 8:S men det var pga rygg plager som til slutt var bekkenløsing så vil si at å være kvalm og dårlig ikke er så gale jeg. såå lenge jeg slipper bekkenløsing:D

Er litt små uggen om dagen jeg også og på ettermiddagen er jeg så sinnsyk trøtt

godt at du får være hjemme å slappe av da

Hvor har du gutten din om dagen?

Så godt du får slappet litt av. Dumt å måtte være så dårlig allerede nå :(

God bedring :)

ORIGINAL: PippiLottis

Er litt små uggen om dagen jeg også og på ettermiddagen er jeg så sinnsyk trøtt

godt at du får være hjemme å slappe av da

Hvor har du gutten din om dagen?

jeg har han her hjemme siden pappaen har pappa perm enda:) han har 3 uker til:)

ORIGINAL: Gampeguri

Var skikkelig dårlig forrige svangerskap, og er spent på hvordan det går denne gangen. Blir vel noen måneder med kvalme og sykemelding her og vil jeg tro..

Håper vi alle slipper!
Og satser på at du BrittKari slipper store plager med bekkenløsning!

Huffa da, ikke kjekt å være dårlig, så slapp av så godt du kan, håper du blir bedre snart!!![;)]

Jeg er sykemeldt 50% først og fremst til uke 12, pga jeg har mista 2 på rad, men at jeg kan slappe litt mer av....

ORIGINAL: Fru Harefrøken

Håper vi alle slipper!
Og satser på at du BrittKari slipper store plager med bekkenløsning!

Back
Topp