Vert hos legen i dag..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Pga jeg har smerter i magen på ene siden..
Hun spurte maaasse spørsmål å tok blodprøve å urinprøve å "konkluderte" med at jeg hadde urinveisinfeksjon, SELV om jeg ikke svir/gjør vondt å tisse eller hadde utslag på crp'en.. Jeg VET jeg ikke har det men hun meinte det og skrev ut pencelinkur til meg..
Hun mente det var en liten mistanke om graviditet utenfor livmor, men det virket ikke slik..
Så jeg skulle bare ta pencelin å ringe med en gang om de ble værre!!

Så til et par spørsmål:
Burde jeg ta pencelinkuren når jeg er 99% sikker på at jeg ikke har UVI?

Dere som har hatt graviditet utenfor livmoren, hadde dere smerter? Ble de vondare og vondere? Hvor tidlig merket dere de?

Hvor ille er det?

Jeg har to barn fra før og mistet tre ganger.
Alle gangene (og denne) har jeg hatt vondt i den ene egglederen, men har aldri vært gravid utenfor livmoren
Vet ikke hvorfor, men den smerten er ikke grunnen til at jeg mistet siden jeg også hadde det med de to jeg ikke mistet.

Jeg har vista begge graviditeter etter storebror med MA, var på privat tidlig ultralyd i uke 8 med begge å fant ingen hjertelyd på noen av de.. Men hadde ingen smerter de gangene..

Nå er de smertene liksom sån 4 av 10 hele tide, men vondere om jeg ikke sitter stille, liksom når jeg bytter sittestilling eller reiser/setter meg..

Jeg hadde vondt i siden sist jeg var gravid, det var en blodcyste på ene siden som gav smertene.

Fordi ingenting viser på crp, fordi det svir ikke eller gjør vondt å tisse, tisser ikke oftere en normalt.. Å jeg har hatt min del av UVI til å kjenne når jeg har det..

Du er ikke forstoppa da?Og/eller har luftsmerter? Ga urinprøva noe utslag på uvi da?

Nei ingen utslag på UVI på urinprøven heller, har jo ingen tein til UVI, så forstår ikke hvorfor hun sier det kan vær det..

Jeg har fått konstatert uvi pga spor av blod i urinen. Har ellers null symptomer på det, og ingen utslag på Crp.

jeg fikk svangerskap utenfor livmor ved første graviditet, men hadde kjempe vondt og bløde mye (rene blod og klumper) hadde vondt i hele magen og ikke på toppen eller på den ene siden som mange beskriver,,
håper det er ikke det du har ,, hadde ikke så mye smerte i starten men etter 2 dager så klarte jeg ikke å sitte hjemme..håper det ordner seg for deg :) men ta det på alvor .. og hun skulle sendt deg til ultralyd ..

Back
Topp