Vert hos Jordmor idag..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Alt fint.  
Blodtrykk normalt,
urin negativ,
totalt vekt oppgang i sv.skapet til nå +400g,
og hjertelyden til lille på 150. emoticon  
Måtte lete litt etter den, men når hun kom på den siden jeg selv føler nurket er, så dukket det opp en etterlengtet og deilig lyd. <3 

Så koselig  Var det ellers et trivelig besøk hos jordmor?

Shiry skrev:
Så koselig  Var det ellers et trivelig besøk hos jordmor?

Kjempekoselig. Vi kan sitte å snakke om alt mulig. :) Godt å ha en jordmor man kan føle seg trygg på :)

Så herlig!
Jeg sitter og skal bestille meg time nå, er spent på når de vil ha meg inn da jeg er andregangs =)

Wow, de hadde masse tid nå, så jeg fikk time allerede neste torsdag! =) 
Ul tirsdag og da jordmor torsdag!
Godt å være i gang :)

Fru H skrev:
Wow, de hadde masse tid nå, så jeg fikk time allerede neste torsdag! =) 
Ul tirsdag og da jordmor torsdag!
Godt å være i gang :)

Så herlig da :) 
Kjekt med timer hos jm og ultralyd :)

Ja. Det ble nesten litt vel tett nå da. 
Var hos legen på fredag liksom 

Men som jeg sa på telefon, det er jo godt og komme i gang =) 
"problemet" nå blir vel at det går helt til ordinær ultralyd før jeg har noen kontroll igjen, men det får bare være!

Fru H skrev:
Ja. Det ble nesten litt vel tett nå da. 
Var hos legen på fredag liksom 

Men som jeg sa på telefon, det er jo godt og komme i gang =) 
"problemet" nå blir vel at det går helt til ordinær ultralyd før jeg har noen kontroll igjen, men det får bare være!

Såpass 

Du skal vel sikkert ikke på UL før i slutten av april? Men tiden går fort altså.. Vi er jo snart i midten av mars.. :-)

Ja her er det egentlig ikke noen kontroll igjen før etter ordinær, men jordmortimen skal man jo egentlig ha ca i uke 14 da, så da blir det litt lengre tid i mellom når jeg fikk time så fort =)
Tiden går fort ja! Det har den hvertfall gjort så langt!
Jeg skal uansett til lege før det tid da, pga jobb/ sykemelding, men det har egentlig ikke sammenheng med svangerskapet. Får han sikkert til å sjekke fosterlyd likevel om jeg skulle være bekyret, men det skal det mye til for at jeg blir :-p

Back
Topp