Verste graviditetsplage?

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Hva er (til nå) deres verste graviditetssymptom?
Her er det denne uutholdene kvalmen med tilhørende oppkast hver morgen og kveld :yuck:
Er likevel kjempeglad over å (bank i bordet) slippe unna så mye annet, særlig halsbrann :p

Til nå har det vært den ekstreme trøttheten... Orker jo ikke å gjøre noenting! Blir helt satt ut av det.
Men hadde første gang med oppkast til morgenen, så dersom det blir daglig og verre så kommer nok det til å slå trøttheten.

Jeg har få symptomer [emoji30] men puppene er ømme og jeg har noen kvalmebyger innimellom, men det kan jeg ha ellers også. Ellers er det mye stikking og murring...

Kvalme. Kombinert med halsbrann. Gruer meg alt til helg med lange arbeidsdager[emoji23]

Jeg er kvalm store deler av dagen, men har heldigvis ikke kastet opp enda..:wideyed: haha! Er også veldig trøtt og sliten, blir fort andpusten, stikking på høyre side av navlen også vondt i korsryggen. Får mer vondt i korsryggen jo mer jeg står rett opp og ned, så gjør alt for å ikke «irritere» den:playful: Ellers føler jeg at jeg har fått en helt ny glød i ansiktet, føler meg finere og at jeg har en helt ny glød! :) Er det noen andre som også føler at de har fått en ny glød?:p

Våknet i dag sulten og småkvalm....så nå starter det. Huff! Håper bare ikke det blir verre enn sist.

Humørsvingninger!! Stakkars mannen, vet jo ikke hvor han har meg[emoji23][emoji23]

Uggenhet og kvalme.. [emoji22]
Dukket opp på dag 6+1. I dag er jeg 8+0. Håper inderlig dette ikke vedvarer gjennom hele graviditeten. [emoji29]
Dette har alltid vært det desidert verste jeg vet og jeg håndterer det dårlig.

Trøøtt. Kontstant følelse av å være utslitt[emoji28] ...håpet det skulle gi seg inn i 2. Trimester, men neida. «Lite» annet å klage på da[emoji111]️

Trøttheten.. kan fint sove 12-13 timer i døgnet om jeg får mulighet... helt krise :(

Er så kvalm at jeg spyr morgen, ettermiddag og kveld. Kvalme er noe jeg tåler dårlig merker jeg..så må si at det er det værste hittil.

Jeg er kvalm store deler av dagen, men har heldigvis ikke kastet opp enda..:wideyed: haha! Er også veldig trøtt og sliten, blir fort andpusten, stikking på høyre side av navlen også vondt i korsryggen. Får mer vondt i korsryggen jo mer jeg står rett opp og ned, så gjør alt for å ikke «irritere» den:playful: Ellers føler jeg at jeg har fått en helt ny glød i ansiktet, føler meg finere og at jeg har en helt ny glød! :) Er det noen andre som også føler at de har fått en ny glød?:p
Så kjedelig med smerter i ryggen allerede nå!
Jeg har absolutt ikke gravidgløden :p Her kommer kviset og urenheter frem som bare det :p

Så kjedelig med smerter i ryggen allerede nå!
Jeg har absolutt ikke gravidgløden :p Her kommer kviset og urenheter frem som bare det :p
Ja, det er kjempe kjedelig! Ligger med varmepute når jeg har mulighet, men prøver også å være så mye som mulig i bevegelse, da jeg ikke ønsker å stivne helt :hungry:
Det er mange hormoner som herjer i kroppen fortida, så kanskje du får det som kviser og jeg som ryggsmerter?:android::playful: Krysser i alle fall fingrene for oss begge at det ikke holde på hele svangerskapet :smug:

Skikkelig kvalm og trøtt... Kunne sove hele tiden..

Back
Topp