Verste dagen..

JPSK

Elsker forumet
Startet med at jeg ikke fikk jobben jeg hadde så lyst på, deretter kræsjet jeg bilen som jeg for tiden låner av mamma...

Til slutt drar jeg på ultralyd og får se en svær cyste og et "hull" der babyen egentlig skulle være.. Ikke vet jeg, annet enn at det ikke blir februarbaby i allefall.. :( :( :( :( :(

Lykke til videre jenter!

Men kjære vene :( Stakkars stakkars :( Sender en stoooor klem <3

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Åååneeei :'( :'( det var skikkelig trist å høre. Uff.. Håper det går bra med deg og har gode mennesker rundt deg. :(

Termin 20. februar -14

:'-( Virkelig trist å høre. Tenker på deg og føler med. Jeg håper det går deres vei snart :) Håper cysten kun er en vanncyste. Klem

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

ooi da, snakk om å virkeig få alt på en gang :o
Stakkars deg :(...sender en stooor trøsteklem
Håper det snrt sitter en ny spire, masse masse lykke til videre

Huff triste greier... Jeg var oxo på ul idag pga jeg å min lege trudde det va cyste jeg hadde fått,hun stakk hull på den men kom ingenting,det viste seg faktisk å være en stor sopp innfeksjon etter pencelinen jeg gjikk på så jeg ikke tålte...

Snakk om å få alt på engang ja! Sender en god klem og håp om at spiren sitter igjen snart! :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

sender deg en god klem og håper at det blir deres tur igjen snart :)

Så trist!!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Nei!! Så utrolig trist :( føler med deg. Lykke til videre. Klem til deg.

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Så trist:-( sender en god klem <3

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

:( uff slitsom dag med andre ord. Det var kjempe trist å lese dette, håper det går bra med deg og at spiren sitter fast fort igjen

Huff og huff :( dette var trist :( lykke til videre, søte deg! Håper det bare er vanncyste! :) stor klem!!

Uff så trist :( sender deg en god klem..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette var trist lesing :(
Lykke til videre, håper hellet snur!

Ånei:( for en ulykkes dag du har hatt:( sender deg mange gode tanker! Lykke til!:)

Termin 13.februar med første frøet:)

Back
Topp