Huff.. må bare få det ut :-( Verste dagen jeg noensinne har hatt! Har vært sykemeldt i 2 uker nå med kvalme og oppkast (mest brekninger).. Det varer hele dagen og jeg har vært så og si sengeliggende - samboern har gjort alt.. Han er på jobbreise hele denne uka, men siden jeg har vært mye bedre i helga bestemte jeg meg for å bli hjemme og ikke fly ned til foreldrene mine.. igår klarte jeg å være ute mye av dagen og hadde det bra - var gelt sikker på at jeg kunne begynne på jobb igjen neste uke..
Det var før idag :-( Nå er kvalmen enda værre enn før og jeg kaster virkelig opp i mengder.. alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Ingen her i området som vet at jeg er gravid, og jeg får ikke engang luftet bikkja :-(
Beklager sytinga! Håper alle dere andre har en bedre dag!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det var før idag :-( Nå er kvalmen enda værre enn før og jeg kaster virkelig opp i mengder.. alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Ingen her i området som vet at jeg er gravid, og jeg får ikke engang luftet bikkja :-(
Beklager sytinga! Håper alle dere andre har en bedre dag!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app