Verri25 som PRØVER

Ja veldig jeg vet ikke, jeg. Burde vel vente til jeg hvertfal er 10-11 dpo vel?
Ser mange tester frs 9dpo og oppover, men det handler om viljestyrke haha, men ser mange får positiv fra så lavt som 9 dpo:) er hva du selv ønsker tenker jeg. Har du tester liggende så skader det jo ikke å teste. Om du er gravid denne pp så kommer den positive testen før eller siden [emoji173]

Ser mange tester frs 9dpo og oppover, men det handler om viljestyrke haha, men ser mange får positiv fra så lavt som 9 dpo:) er hva du selv ønsker tenker jeg. Har du tester liggende så skader det jo ikke å teste. Om du er gravid denne pp så kommer den positive testen før eller siden [emoji173]
Okei :) ja det er jo sant da [emoji23] hmm kanskje jeg tar en etterpå [emoji173]️

Samme her [emoji23][emoji120][emoji7]
Sjalu for at du er lengre i dpo land[emoji23][emoji254][emoji171] skulle ønske dagene kunne gå fortere

Sjalu for at du er lengre i dpo land[emoji23][emoji254][emoji171] skulle ønske dagene kunne gå fortere
Sånn har jeg vært med andre og [emoji120] jeg er misunnelig på de som er lengre enn meg også [emoji16] hehe! Ja de går veldig sakte [emoji173]️

Sånn har jeg vært med andre og [emoji120] jeg er misunnelig på de som er lengre enn meg også [emoji16] hehe! Ja de går veldig sakte [emoji173]️
Haha ja! Men unner deg virkelig en positiv test:) du fortjener det[emoji171] og om du tester idag og den er negativ så er det enda veldig tidlig, så ingen grunn til å føle seg skuffet om det skulle skje [emoji173]

Haha ja! Men unner deg virkelig en positiv test:) du fortjener det[emoji171] og om du tester idag og den er negativ så er det enda veldig tidlig, så ingen grunn til å føle seg skuffet om det skulle skje [emoji173]
Tusen takk for det, det var veldig koselig å høre [emoji173]️ det håper jeg du får også [emoji120][emoji7] ja jeg vet, mange får ikke positive før en stund etter ikm også [emoji85]

IMG_20180606_064831.jpg
IMG_20180606_065414.jpg

12 dpo og blenda [emoji24][emoji85]

Synes jeg ser noe på det første bilde! vil ikke gi falske forhåpninger her, men krysser fingrene for sterkere strek[emoji173]
Godt å høre! Jeg ser ikke noe.. Eller kanskje på svart hvitt bilde.. Men ikke noe i virkeligheten [emoji85] nei det skjønner jeg [emoji173]️

Back
Topp