Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 258730
CD 21 og så svak... Gir opp denne testingen snart... Jeg har en magefølse på at jeg har gått glipp av toppen..
Nei egentlig merker jeg ikke det.. Kanskje jeg har hatt økt sex lyst siste uken og litt kramper men det kan være luft i magen også [emoji85] sliter med irritabel tarm har hatt en del utflod noen dager også men det er opp og ned
Har fått positiv digital før men denne gangen ville jeg følge med på stigningen osv [emoji23] hmm
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]Mener en gyngelog jeg var hos sa det viktigste var å se stigning for å se det sank igjen ved el tester..,
Jo veldig typisk [emoji14] ja jeg satser på det for vi må ha truffet en av de fruktbare dagene hvertfall for vi har hatt det minst annenhver dag [emoji170][emoji85] ja det håper jeg også, takk skal du ha [emoji7]Er det ikke typisk[emoji85] satser på at el har vært, du har vell hatt toppen natt til 17 [emoji6] håper kroppen spiller på lag nå.. [emoji7]
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]
Hmm skal ikke være enkelt for oss [emoji85][emoji85][emoji7]Ja jeg vett og synes derfor slike tester ble vanskelige, ble usikker om de var like nok i fargen osv, men så jo de økte, samt fått bekreftet med blodprøve jeg har eggløsning
Men skal jeg gå utifra den testen da? [emoji173]️Den babyplan testen er absolutt positiv ja
Men skal jeg gå utifra den testen da? [emoji173]️
Yes!!Ja det mer jeg
Jippi [emoji173]️[emoji85]Gå utifra den testen og kjør på [emoji2][emoji177]
Vis vedlegget 259592 denne ble tatt nå etter jobb.. Veldig konsentrert urin og når testen hadde ligget over tiden så ble den super positiv og det har den ikke blitt de andre gangene..
Bilde nr 2 er etter tiden
Vis vedlegget 259593