verre og verre,,,

*SommerMamma*

Forumet er livet
kan noen vær så snill og si at kolikk topper seg en uke før den forsvinner??? vi har hatt et sant helvete de siste 5dagene....[:(] hun gråter heeele tiden, og sover nesten bare 35 min i slengen, to ganger for dag...OG når vi triller da....natten sover hun heldigvis *bank i bordet* fra 21.30- ca 4 og så etter mat til ca 08....klikker snart!!![&:][:(] hun blir 3 mnd på fredag....

Uhuhuhuhuuuuuuuuu --- høres ut som her [&:][&:][&:]
Håper bare at de dumme tarmene tåler litt mer nå etter hvert!!! Du har vel ikke endret noe som helst i kostholdet ditt heller?

...vil bare sende en goooooooood trøsteklem for jeg vet hvor forferdelig du har det!!!

Uff... stakkars dere.... håper virkelig det gir seg så fort hun blir 3 måneder.. eller helst før... Her ga det seg når Oliver ble 3 måneder (Samtidig som vi gikk til kiropraktor, så vet ikke helt hva som gjorde at han ble bra)... 

Uff,her i huset er han bikket 3 mnd og snart 2 uker og han skriker enda.. Fikk beskjed av legen hans i dag at jeg fikk bare være sterk og sove mens han sover.. Kunne lett gå 1 mnd til før kolikken gav seg.. [:@] Det er så fælt når de små har vondt,men det er ikke mye vi kan gjøre utenom å trøste og bysse:D Her går jeg med han i bæreselen fra kl.17.30 og helt til han sovner i kl.22/kl.23[:(]

Uff synes synd på dere når jeg leser om kolikk som ikke gir seg, her har den heldigvis, bank i bordet, gitt seg etter at jeg har kuttet melk 100%. Prøvde ei stund med å unngå reine melkeprodukter, men da var virkningen bare midlertidig, nå har jeg ikke spist noe som inneholder melk i 1½ uke og lillegutt har vært helt fin i 1 uke. Håper dere andre er like heldige snart, er så vondt i hjertet når de små har det vondt[&o]

nå har jeg bestilt time med osteopat på torsdag kl. 09....håpet er der[8D] snakket med søskenbarnet til mannen min igår, hun er JM og har en som har skreket til den store gullmedaljen, men er helt fin etter behandling hos osteopat![;)] skal oppdatere når vi har vært der...

Krysser fingrene for at det hjelper med osteopat [:D]

Off, får vondt av dere alle som har unger som har kolikk![:(] Har bank i bordet sluppet unna det med tassen vår. Har flere veninner som har hatt unge med kolikk og jeg hadde det visst selv når jeg var liten.
Håper det går fort over, er jo ikke noe kjekt verken for foreldrene eller ungen[:(]
Store "bli bra i ein fei" ønske klemmer sendes over![:)]

Back
Topp