Verre for hver gang?

Hade!

Forelsket i forumet
Er det slik med dere jenter også ? at det blir verre for hvert nye forsøk? jeg synes jeg blir såå sensitiv og følsom når stikkingen og forsøket begynner. Verre for hver gang,... .blir jo helt forstyrra...[:-][:-]

Så da tenker jeg jo ekstra på dere jenter som har ventet i mange år, så følte for å sende spesielt en hilsen til dere:

Ønske dere EKSTRA lykke til !

La oss bli gravide ALLE SAMMEN
Krysser fingrene!!!

Jeg maa nok si at det var lettere denne gang enn sist gang.. Kanskje litt fordi vi bytta sykehus, og foelte at det nye sykehuset var flinkere, og vi foelte oss godt tatt vare paa.

Maa nok og si at jeg tok nederlaget bedre denne gang.. (delvis fordi jeg var forberedt med en hjemmetest), men og fordi jeg hadde vaert gjennom det foer, og livet gaar videre...

Hra blitt så vant til dette jeg nå, tenk det. 5 ferske forsøk og 2 frys, 13 egg inn. Nesten så dette har blitt en levemåte for meg, litt skummelt, men jeg gir meg ikke for jeg veit at jeg får en bebis etterhvert [:D]

Jeg har kun hatt to aih.. Det jeg syns var værst, var at nå visste jeg hva jeg gikk til.. Jeg syns insemineringen var veldig vond, men gikk fort.... Så grua meg så forferdelig til det... Sprøytene gikk bedre for jeg visste at de ikke var så vonde.. Men det var også kjipt og kjenne etter om det føltes likt som sist og sånne ting... 

det er sånn jeg føler det også Serene... nesten godt å høre at noen føler det samme[&:]
Stå på Fano, krysser fingrene for deg!! Nå må det bli din tur!!! Tøff du er!!!!!!!!

Back
Topp