Verpesyk

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
At det er mulig å bli så verpesyk som jeg er. Er det normalt? Husker det var ganske ille det første året etter at storesøster kom og. Jeg går og tenker på og gleder meg til vi kan begynne å prøve på nr 3. Husker at det ga seg litt etterhvert sist. Kan det være hormoner? Lettelsen over at alt gikk så fint tilslutt? Kan ikke si jeg koste meg særlig i svangerskapet. Helt merkelig. Håper det er andre der ute som har det sånn? Når jeg nevner det for andre nybakte mødre så syns de jeg er sprø [emoji14]

Jeg er ikke nødvendigvis verpesyk enda, men har begynt å tenke mer på hvor koselig det er når man "lager ungen" vel vitende om at Nå kan vi kanskje bli gravide. Det var en romantisk og fin følelse jeg vil ha igjen.

Også fødselen. Vil oppleve det igjen og. Men veit at det ikke er aktuelt enda. Den som venter på noe godt....

Jeg tenkte tanken når jeg lå på fødestuen...og har fremdeles veldig lyst på nr to:p
Haha allerede på fødestuen faktisk [emoji14] Det var uaktuelt for meg med en til fram til jeg spiste frokost i kafeen neste morgen. Da tenkte jeg at jeg vil gjerne gjøre dette en gang til.

Jeg er ikke nødvendigvis verpesyk enda, men har begynt å tenke mer på hvor koselig det er når man "lager ungen" vel vitende om at Nå kan vi kanskje bli gravide. Det var en romantisk og fin følelse jeg vil ha igjen.

Også fødselen. Vil oppleve det igjen og. Men veit at det ikke er aktuelt enda. Den som venter på noe godt....
Ja er enig i romatikken. Husker jeg nynnet justin bieber 'baby' i hodet under selve 'akten' en gang. Stakkars mannen. Følte meg nesten litt utro. Hahaha.

At det er mulig å bli så verpesyk som jeg er. Er det normalt? Husker det var ganske ille det første året etter at storesøster kom og. Jeg går og tenker på og gleder meg til vi kan begynne å prøve på nr 3. Husker at det ga seg litt etterhvert sist. Kan det være hormoner? Lettelsen over at alt gikk så fint tilslutt? Kan ikke si jeg koste meg særlig i svangerskapet. Helt merkelig. Håper det er andre der ute som har det sånn? Når jeg nevner det for andre nybakte mødre så syns de jeg er sprø [emoji14]

Jeg har det akkurat sånn jeg også. Og har et familiemedlem som fødte for ikke lenge siden og jeg følte en slags sjalusi/misunnelse. Tror jeg følte det slik fordi hun nå skulle få oppleve den deilige følelsen det er å få barnet opp på brystet og timene etter. Tror jeg hadde fått noia dersom jeg ble gravid igjen nå så er ikke aktuelt med en til enda, men at vi ønsker oss flere barn er sikkert! [emoji173]️

Jaaaa jeg er så verpesyk :p Har lyst på en til nå! Men vil nyte lillemor før neste kommer, så må prøve å holde meg noen år, hihi.. :p

Jeg ville gjeeerne vært gravid med den følelsen som det er at lille beveger seg og kosen med magen. Vil også gjerne oppleve å føde en gang til, synes det er så fascinerende. Men per dags dato så vil jeg ikke ha flere barn :) så vanskelig det der..

Jeg ville gjeeerne vært gravid med den følelsen som det er at lille beveger seg og kosen med magen. Vil også gjerne oppleve å føde en gang til, synes det er så fascinerende. Men per dags dato så vil jeg ikke ha flere barn :) så vanskelig det der..

Jeg vil definitivt ikke ha flere barn, men smelter når jeg ser nyfødte og venninner kringkaster at de er gravid. Følelsen av å få barnet sitt på brystet for første gang er ubeskrivelig, men etter min forrige fødsel på toppen 20 minutter og følelsen av å ikke ha kontroll i det hele tatt er altoverskyggende. Men, vi koser oss med tre vakringer☺️

Vi skal ikke ha flere barn. Jeg husker jeg tenkte rett etter fødselen at jeg måtte lagre i hjernen hvir j**** vondt det var, og at jeg ALDRI måtte finne på å få flere barn. Må minne meg selv på at jeg tenkte dette, og det var veldig reelt.. vil ikke gjennom verken svangerskap eller fødsel igjen :o

Åh, vi har veldig lyst på en til! Vi har blitt enige om å bare "kjøre på", men jeg har ikke fått igjen mensen ennå og ammer heeeele tiden :sorry:

Det kan skje selv om du ammer hele tiden, og det kan skje selv om du ikke har fått mensen. Eggløsningen kommer først vet du så det er ikke sikker du ser noe til mensen før du har fått neste ;) :p

Jeg trodde VI var ferdige (les:mest etter mannes ønske).
Men når vår Lille var knapt 1.mnd gammel, og jeg foreslo å legge utstyr ut for salg så sa han at vi måtte vente, for vi kunne jo kanskje være heldige, og få til en til :D
Og vi bruker ikke noe prevensjon :o

OM vi nå skulle være så heldige så blir det siste for oss. Da har han 3 ❤️ og jeg 6 ❤️
Og det er jo helt perfekt spør du meg. De 2 eldste mine var raske med, og gå for en til for de mener at kanskje nr 3 i mitt andre kull også blir gutt som i første kull :laughing002

Det kan skje selv om du ammer hele tiden, og det kan skje selv om du ikke har fått mensen. Eggløsningen kommer først vet du så det er ikke sikker du ser noe til mensen før du har fått neste ;) :p
Hehe, jeg vet det :P Men vi har ikke akkurat flust med alenetid, så det skjer nok ikke med det første ;)

Jeg trodde VI var ferdige (les:mest etter mannes ønske).
Men når vår Lille var knapt 1.mnd gammel, og jeg foreslo å legge utstyr ut for salg så sa han at vi måtte vente, for vi kunne jo kanskje være heldige, og få til en til :D
Og vi bruker ikke noe prevensjon :o

OM vi nå skulle være så heldige så blir det siste for oss. Da har han 3 [emoji173]️ og jeg 6 [emoji173]️
Og det er jo helt perfekt spør du meg. De 2 eldste mine var raske med, og gå for en til for de mener at kanskje nr 3 i mitt andre kull også blir gutt som i første kull :laughing002
Fem barn høres ut som en fantastisk drøm! Ja hvorfor ikke seks barn :) Jeg skal iallefall ha tre. Men det er ikke sikkert det stopper der. Må være alderen min isåfall :D

Hadde fantomspark her om dagen og da våknet verpesyken opp igjen. Glemmer både hvor ille fødselen og bekkenløsning og sv.dia var, men skal selvfølgelig være fornuftig og kose oss med han vi har fått en god stund framover. MEN jeg vil ha flere en gang :)

Back
Topp