verpesjuk!!!

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
haff!!!! [>:]
det skrangler godt i eggstokkene om dagen.
hjelper lite å se dere som snart skal føde igjen her på april!!!!

meeeeen, vi venter... både pga lite husrom, og så vil jeg ellie skal bli litt større...
LÆLL SÅ KLØR DEM!!! [8|]

Da er vi to!
Men her skal vi vente til jeg er ferdig med utdannelsen og til jeg har fått meg jobb [:)]

Blir kjempemisunnelig på alle de fine, store magene her inne!

Vi skal vente til etter bryllupet i sept. [:D]

hehe! mee tooo! men snart er vi gifte damer vet du da kan man kjøre på igjen ;)

Nå rykker det skikkelig her også.. Vi prøver jo å få en knert til vi da, men den lar visst vente på seg.. Vi har ikke gått så veldig vitenskapelig til verks enda, foreløpig er vi drevet av instinkter[:D] ,men vi har jo ikke allverdens av tid på oss føler jeg, så den bør jo snart åpenbare seg nå som jeg har rundet 35.. (selv om vi ikke stresser noe med det i det hele tatt, vi tar det veldig som det kommer!
Meeen, jeg gleder meg ustyrtelig til den sitter, og til ventetiden, og all spenningen forbundet med å være gravid, og ikke minst en deilig liten baby igjen...

hehehe!! her og!!!!!
nå har jeg mange veninner som går gravide og jeg er skikkelig misunnelig!!
jeg vil opg være med i gjengen[:D][8D]
meeen1 vi må vente til guttemann blir litt større[:)] vi må minimum vente til jeg har fått meg jobb og vi har fått flytta

Hehe.. Bra det er flere![:D]

Både ja og nei..
Vi skal vente til Colin er rundt 3 år, og da håper jeg vi har en større plass og bo + økonomien litt mer på plass.
Når jeg ser gravide og små babyer nå blir jeg helt vill og eggstokkene danser nesten.
Men såpass slit det kan være med lille rampen her i huset så legger jeg det fort på hylla ja..[:)]

gjør faktisk jeg og! det hadde jeg aldri trodd.
Men må nok vente til jeg er ferdig med utdannelsen, har fått meg en skikkelig stabil jobb + at mini begynner å sove bedre på natta.. hehe

ORIGINAL: Undrer

Her skrangler det ikke, her er det orkan....

hehe, samme her. har så lyst på en til. håpte lenge på 2011, men det klarer vi ikke. så nå krysser jeg heller for 2012. vi må få en god del bedre økonomi, ny bil og jeg en del kg lettere. før det blir noe flere bebiser. men har så lyst på en til nåååååå, og det hjelper ikke at alle går med store babymager rundt meg.

det røsker godt i eggstokka på april skjønner jeg...

[8D] tenk at det snart er noen som skal ploppe igjen...oj oj så spennende[:D]

Back
Topp