veronica's historie

Godzilla87

Blir kjent med forumet
Hei hei ☺
Ganske så rimelig færsk hær, så fikk tips om å ordne mæ dagbok
Kan vel starte m at æ å min kjære har vært i lag i 4år, prøvd å få barn i 3 av dæm,
Har hatt et velykka forsøk i fjor som varte i 5 daga, å så va d borte.

Æ har da en tett eggleder, å har visst ikke normal eggløsning... spekulere i PCO, men har ingen diagnose på d...

Vi blei heldigvis henvist t IVF, å pr i dag så har æ gått på Synarela i 4 uke, å Gonal-F sia 26/2.

Etter ei uka i Tromsø m sjekking av follikler anna hver dag, så e d endelig klart før egguthenting på fredag 14/3.
E så ufattelig utrulig spent! Har kun 2 posa som va stor nokk, men i frykt før at dæm ska bli ødelagt så må de ta dæm nu... æ bare håpe mæ i hjel på at d e egg dær!

Så d får være dagens introduksjon, så kommer d mer etterhvert ☺

Rimelig lei av Tromsø å venting nu.. det største plusset e jo at mannen kommer i dag Har jo tross alt vært borte fra han ei hel uka nu..

E fortsatt rimelig spent på mårradagen:) krysse alt æ har før at d e egg dær å at d funke m engang, selv om d bare e 30% sjangse før suksess på første forsøk.. lægen va jo å litt pessimistisk sidn æ bare har 2 follikler som e stor nokkk den hær rundn... men man kan ikke gjøre anna enn å håpe...☺
Etter 3 år m.prøving så e æ bare overlykkelig før at vi får hjelp å æ ser virkelig på facebook før en støtte vi får fra vænna å familie d sætt i hvertfall æ vældig stor pris på...

Når d kommer t hormona så har æ lagt merke t at enkelte lyda irritere mæ nåkka grenselaust! Lydn av baderoms døra vårres hjemme som blir låst får d t å nærmest knitre inni hode mitt æ skjønne nu heldigvis sjøl at æ ikke kan klikke i vinkel pg.a d, men guuuuuuud æ har løst!! Lydn av at mannen klør sæ e å frøktelig irriteranes, men ijænn d e nåkka æ klare å styre... :p
Flere som har merka nåkka m hormonan?

Hei hei ☺
Ganske så rimelig færsk hær, så fikk tips om å ordne mæ dagbok
Kan vel starte m at æ å min kjære har vært i lag i 4år, prøvd å få barn i 3 av dæm,
Har hatt et velykka forsøk i fjor som varte i 5 daga, å så va d borte.

Æ har da en tett eggleder, å har visst ikke normal eggløsning... spekulere i PCO, men har ingen diagnose på d...

Vi blei heldigvis henvist t IVF, å pr i dag så har æ gått på Synarela i 4 uke, å Gonal-F sia 26/2.

Etter ei uka i Tromsø m sjekking av follikler anna hver dag, så e d endelig klart før egguthenting på fredag 14/3.
E så ufattelig utrulig spent! Har kun 2 posa som va stor nokk, men i frykt før at dæm ska bli ødelagt så må de ta dæm nu... æ bare håpe mæ i hjel på at d e egg dær!

Så d får være dagens introduksjon, så kommer d mer etterhvert ☺
Lykke til :-) jeg kommer til å følge med her :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååååeh!!! Nu ringte gubben å sa at d va skikkelig skitvær oppe i Hammerfest så d e ikke sikkert at han kjæm sæ nedover t Tromsø i kveld....!!! D e så ufattelig typisk... vi har time i mårra kl halv 9 på sykehuset....da e d bare å krysse aaaaaalt som kan krysses før at han kjæm sæ avgårde....

Kjenne d at æ blei skikkelig sur nu! Møkk!

Kommer han ikke i kveld, så får vi.håpe han kommer i mårra tidlig.... treng nestn at han e dær i å m at han å ska bidra m nåkka dær...

*tenkegladetankerselvomdetevanskelig*

Å dær va visst æ færdig å sove.... våkna sånn ca kontinuerlig sidn kl 04...
Mannen kom sæ ikke fra Hammerfest i går pg.a været.... så plan e at han ska komme i dag... flyet ska i teorien gå 07.23... 40 min flytid, så taxi kø.... å vi har time 08.30...
la nu før guds skyld d flye lande å lætte!

trur man trygt kan si at æ e litt spent å urolig...
vi får se ka som skjer....
kommer mannen sæ hit?
har æ egg i de 2 posan mine?
blir d full klaff m engang?
får æ reise hjem i dag?

Blir SPRØ.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å hurra!!!!! D va 3 egg i de 2 posan mine!!!! :) :) da e d bare å vente på tlf i mårra om dæm e befrukta!! :):):);
Å om dæm e d så blir d t bake føring på mandag ;):):)

SPENNANES!!!

Så spennende! Krysser fingrene for dere:)

I dag sku æ ha tbakeføring av 1 egg, men da æ kom t timen min så fikk æ beskjed om at egget va slutta å utvikle sæ... :/

D sug så klart eselballe, men d e dessverre ikke nåkka å gjøre m d. Har nu heldigvis holdt mæ rolig å skeptisk t at d sku gå rette veien m engang... d e så klart skuffanes, men æ va forberedt på d... ;)

Så da vente vi t neste gang å prøve på nytt da :)

I dag sku æ ha tbakeføring av 1 egg, men da æ kom t timen min så fikk æ beskjed om at egget va slutta å utvikle sæ... :/

D sug så klart eselballe, men d e dessverre ikke nåkka å gjøre m d. Har nu heldigvis holdt mæ rolig å skeptisk t at d sku gå rette veien m engang... d e så klart skuffanes, men æ va forberedt på d... ;)

Så da vente vi t neste gang å prøve på nytt da :)

Neeei! Så dumt:( Men de tok vare på de andre to eggene, sånn at dere kan bruke et av dem om en måned?

Nei dæm brukte alle 3, å d va bare d ene som blei befrukta på fredagen, å når dæm såg på d i dag så hadde d slutta å utvikle sæ...
Så æ går nestn ut i fra at vi må ijænna hele greia på nytt ijænn på runde nr 2 :) men % før å lykkes e jo høyere på runde 2 & 3 så æ har trua :)

Skrible ned litt tanka å litt oppdatering :)

Æ glæmte jo helt å ringe t Tromsø da æ fikk blødning etter egguthentinga... så æ måtte regne litt på d å d vise sæ at æ e så heldig at æ ska på blødning i påska (hurra!).
Så æ måtte jo ringe Tromsø å forklare d hær da.. fikk litt småkjæft i tlf av ho dama på IVF, men d ordna sæ :)
D vise sæ at sidn æ ikke fikk t bake ført egg så e vi jo fortsatt på IVF #1 å ikke #2. Forsøket blir beregna som avbrutt sidn æ ikke fikk tbakeført egg, så whoop whoop vi har enda 2 forsøk om d ikke sku funke nu :)
Sist brukte æ Synarela å Gonal-F, men nu ska æ bynne m Menopur :) har hørt at enkelte blir svin dårlig av menopur, så æ e litt "redd" før d da, sånn sidn æ ikke merka nåkka t Gonal-F'en :) men men ska nu bli godt å starte på'an ijænn :)

ska vi se... :)
Bynnte da på menopur 24/4 :) så da va æ en svipptur i tromsø 29/4 :) så måtte æ på ny UL 2/5 å fikk da vite at egguthentinga blei i dag 5/5 :) :)

Sist hadde æ 2 eggposa å dæm fant 3 egg, i dag hadde æ 11 eggposa å dæm fant 7(!!!) egg :) :) :)
Den hær gangen va d rett å slett ondt, å æ har enda smerta :( men d går heldigvis over :)

Dæm sku ringe mæ i mårra formiddag å fortelle om å kor mange som e befrukta! :) :) å så avtale vi om d blir t bakeføring på torsdag eller lørdag! :) :) :)

Håpe på gullegget!! :)

Hehe, nei dæm føre nokk bare 1 tilbake da vi ikke har ønske om tvillinga/trillinga :)
Takk takk :)

Så spennende å høre litt om hvordan det gjøres på denne måten også. Masse lykke til :)

Da sitt æ på sykehuset... time kl 11 :) e så spent, håpefull, redd å alt d dær... :) d hjelpe ikke på at d har brutt ut munnsår pg.a alt d hær, men æ ska nokk berges ;) tenk, at når æ går ut hær i fra i dag, så har æ et befrukta egg inni mæ! :) d e helt sykt å uvirkelig! Føle jo nestn at man må holde pustn frem t test datoen å at d fæste sæ :) æ håpe, æ håpe, æ håpe!
La drømmen min bli virkelighet ! :)

Lykke, lykke til!!!

Back
Topp