veronica

Hilde-Anita

Gift med forumet
Fikk du PM fra meg i går? mangler svar...

Du er jo pålogget og svarer på andre innlegg, hvorfor ikke svare meg??

hun vet vel ikke hvordan hun gjør det og skal hun slette alle som vil ut er det ikke mange igjen der inne.. men ring forbrukerombudet eller noe og spør og dette er lov ,og legg hjemmesiden som spam så slipper du alle mailene derfra!! tror det er egne regler siden hun lar bedrifter annonsere på siden.... uansett kan hun ikke nekte og slette deg..

Er glad jeg ikke er med der jeg også... Høres ikke mye profft ut

ORIGINAL: bast

Slett meg også[8|]........og jeg vil heller ikke ha mere mail fra dere på hverdagslivet[:'(]

Sikkert teit spørsmål, men er hverdagslivet et eget forum??? Henger ikke med på så mye lenger fordi alt har en tendens til å skli ut. Bare lurer jeg. Har ikke tenkt til å melde meg inn eller noe, for jeg trives her. Sikkert teit som spør, men får ikke svar hvis jeg ikke spør[;)]

jeg er jo utestengt men ønsker heller ikke og være registrert som medlem der lengere!!vennligst slett meg...

ORIGINAL: maritk

skytte76: for noen måneder siden opprettet veronica et eget forum, ettersom jeg husker var det i en tid der det var litt bråk her inne (for en gangs skyld)... mange herfra har tittet innom der...

Ok. Takk for svar[:)] Holder meg her inne jeg. Blir så mye å holde styr på ellers og så synes jeg flesteparten er en fin gjeng her inne[:)]

hvorfor vil alle slettes derfra?

jeg og vil slettes!!!!! NÅ!!!!!

Hva heter det forumet hun har opprettet da? vet ikke om jeg har vært innom..[8|]

hverdagsliv

ORIGINAL: Bethchick

Hva heter det forumet hun har opprettet da? vet ikke om jeg har vært innom..[8|]

ORIGINAL: virri

hvorfor vil alle slettes derfra?

Jeg har holdt meg unne de kranglene som har pågått akkurat nå.
grunnen til at jeg vil ut av forumet fordi jeg aldri er der inne og er lei av å få mail ifra forumet i hytt og gevær!

Back
Topp