vernepleiere! :)

mammen t daniel

Gift med forumet
det finnes vel noen av dem her?? jeg er ferdig utdannet til våren, og er så spent på hvordan den "nye" hverdagen min blir! jobber i en bolig nå og, men nå er jeg assistent. er overgangen veldig stor? har fått ny jobb som jeg begynner på i april, det er en vernepleierstilling. langturnus, 3 dager på, 1 uke av, 4 dager på 1 uke av osv :) kjenner jeg gru gleder meg... det er jo lange dager, mye nytt å lære, men satser jo seff på at det går bra og at jeg kommer til å like jobben da :) kan ikke dere komme med deres erfaringer til en uerfaren stakkar, hehe ;) si gjerne noe om hvordan du synes lønna er og. i. jeg er alenemor med eget hus, så kjenner jeg er spent på hvordan vi kommer til å få det økonomisk

Jeg er utdannet vernepleier og var ferdig i 2010:) Sett i forhold til mange andre yrkesgrupper og viktigheten av vårt arbeid,kan man jo hevde at lønnen er alt for lav. Jeg er dog uansett fornøyd, og valgte heller ikke yrket grunnet jeg skulle bli så rik;)
Jeg elsker jobben min,og stortrives:D Vel, overgangen vil vel ikke bli enormt stor og det går jo gradvis. Du må jo regne med en del mer ansvar selvsagt,men vil da ikke tro du får alt kastet over deg med engang;)
Jeg er primærkontakt for en dame,medisinansvalig,meldingsansvarlig(elektroniske meldinger) og har også tilgang til rs/ajourhold hvor jeg hjelper og avløser leder.
Vet ikke hva mer jeg skal si,spørr heller du;)

Nå har jeg dog permisjon og er hjemme med verdens fineste gutt<3

Har ingen erfaringer å dele, men spennende tider da :)

jeg er utrolig fornøyd med mitt yrkesvalg, jeg koser meg på jobb og gleder meg til hver vakt :) blir veldig trist å slutte der nå som jeg har fått en ny jobb, men håper jo jeg kommer til å trives like godt der etterhvert :)

jeg gir medisiner, insulin osv nå og, men synes det er skummelt å skulle ha ansvar for slike ting :p og det blir jo en stor endring å gå en slik turnus, håper det går bra, både for min og sjefen sin del :)